Dirk-1957

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

callregister

Op mijn telefoon kan ik terug zien wie ik gebeld heb of wie mij gebeld heeft.
Is deze mogelijkheid er ook via de website of app van Myvodafone?
Ik heb het zelf niet kunnen vinden.
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Dirk, je kunt op je rekening (online in My Vodafone of in je app) altijd zien op welke tijdstippen je zelf naar welk nummer gebeld hebt. Wie jou gebeld heeft dat zie je niet.

Maar eigenlijk hoort elk toestel altijd te laten zien welk nummer jou gebeld heeft toch? Verborgen nummers uitgezonderd natuurlijk. Zie je helemaal nooit wie jou gebeld heeft en wie jij belt? Dan gaat er namelijk iets mis in de software van je telefoon denk ik. Wat voor toestel heb je precies?
Dirk-1957
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is een van de goedkoopste Nokia die als prepaid wordt gebruikt.
Natuurlijk heeft hij een register waar alle gebelde en ontvangen nummers instaan.
Maar als dit register vol is dan worden de oudste nummers vervangen door de nieuwere.
Op enkele sites van andere providers blijven deze nummers staan.
Mijn vraag gaat niet over mijn toestel, maar over de Vodafone website of die een overzicht heeft van deze nummers.
Soms wil ik een nummer zoeken die ik lang geleden heeft gebeld, is bij mij soms niet terug te vinden.
Bij oa Simyo heb je een mooi overzicht van datum, tijd, kosten, en het gebelde nummer.
Het is een prepaid die weinig wordt gebruikt, heeft geen abonnement.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Helder. Bij Prepaid vind je in My Vodafone geen rekening en kun je niet inzien welke nummers je gebeld hebt.

Bij een abonnement is die optie er wel, je vindt het dan op de rekening en er is ook een analyse-tooltje waar je bv nummers in kunt zoeken of kunt bekijken welke nummers je het meeste belt.

Welke nummers jou gebeld hebben vind je niet in bv een site of op je rekening.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic