Triez72

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

zeer zeer slecht bereik/verbinding Vlijmen / 5251

Ik begin het nu intussen een beetje heel erg vervelend gaan worden en wil stappen gaan ondernemen om onder dit veel te dure contract uit te komen.

Ik ben al vanaf begin maart van helemaal niet tot een klein beetje bereikbaar. Geregeld valt de verbinding hier in de wijk weg. Constant is mijn telefoon netwerk aan het zoeken. Internet is al helemaal belabbert. Hij geeft op de dekkingskaart aan dat ik 14,4 KBps moet hebben, nou ik mag blij zijn als ik verbinding heb dat ik de 100 KBps mag halen. Ik heb hier nu diversen malen over gebeld en er wordt me vanalles toegezegd maar ondertussen ben ik nog steeds heel slecht bereikbaar (gelukkig heb ik thuis Wifi). Als ik gewoon buiten ben hier in de wijk krijg ik soms 3 uur later een whatsappje.......... Sorry Vodafone, maar ik vind de service van jullie nu echt beneden maat. Zeker dat wij als vanaf 1996 klant bij jullie zijn, nooit geen problemen met de verbinding en nu sinds maart is het echt bagger. Zelfs mijn man die veel onderweg is kan geen fatsoenlijk gesprek meer voeren, altijd valt de lijn wel een keertje weg tijdens een gesprek. Ik hoop echt dat er iets aan gedaan gaat worden want anders kan ik net zo goed 45,00 elke maand door de WC spoelen. Ik heb er totaal niets aan.

***MOD EDIT: Vlijmen / 5251 toegevoegd aan onderwerp***
34 Reacties 34
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Triez72,

Welkom op het forum en bedankt voor je berichtje 🙂

Als je voor mij de postcode hebt dan kan ik eea voor je nakijken.
Laat het maar even weten.
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
5251
Fariss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een zakelijk abonnement en heb zelfde probleem. Sinds dat ik ben overgestapt naar Vodavone geen bereik. Als je belt met klantenservice krijg je te horen, misschien beter 3G uitzetten en met 2g werken.
Echt te belachelijk voor woorden.
Sommige providers werken al met 4g maar wij moeten het met 2g doen.
Wat ik overigens toch geprobeerd heb en ook nog steeds geen bereik.
Ik zie op mijn scherm nu nog GEENSERVICE
Heb een oud toestel met prepay kaart om bereikbaar te zijn voor werk.
Ik ga hier echt werk van maken via kassa of rader want dit kan echt niet.!!!!!
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben blij dat jij het ook ervaart. Ik vind het de laatste tijd echt bagger. Tegen mij hebben ze ook al gezegd schakel maar over naar het 2G netwerk, zelfs die haal ik niet. Zit ik met een duur abonnement en vrij jong Toestel Samsung Galaxy S3 waar ik niets mee kan. Alleen thuis op de Wifi. Het is toch te gek voor woorden. Je betaald enorm veel geld voor een abonnement en ze leveren een waardeloze verbinding. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het is sinds maart -------> en toen zouden er toch netwerkverbeteringen zijn ingevoerd............. nou noem het maar NETWERKVERSLECHTERINGEN. Als het net 3 maandjes eerder was gebeurt had ik absoluut geen contract afgesloten bij Vodafone. Het internet vind ik al erg, maar dat ik soms op mijn telefoon krijg te staan Alleen Noodoproepen, dat kan toch niet meer in deze tijd, geen bereik hebben. Het mooie is volgens de dekkingskaart dat ik 3G 14,4 Mbps zou moeten hebben, en zo'n 100 meter verder ( waar poldergebied is) is er 3G met 42 Mbps. Dit is ook heel erg logisch gedaan. Woont bijna niemand. Alleen ik haal amper 100 Kbps, weet je wel hoe lang dat duurt, de telefoon wordt warm tot heet, en me batterij is ook zo leeg.
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
HET VALT ME TROUWENS OP DEZE FORUM WEL OP DAT ER INMIDDELS HEEL VEEL MENSEN IN ALLE HOEKEN VAN HET LAND GEEN OF WEINIG VERBINDING HEBBEN. Toch wel gemakkelijk dat alles daar in Bulgarije / Polen wordt geregeld qua mastfrequenties............ vlgs. mij hebben ze daar topverbindingen en is het hier grote bagger.
wubster22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit probleem in Boxtel-Liempde inmiddels opgelost?
Ik heb sinds vandaag ook Vodafone in Boxtel. Wat een slecht bereik zeg. Expres red abonnement genomen voor het snelle Internet. ..... not dus. Is dit tijdelijk of structureel?
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik hoop het voor je.......... ik ben al vanaf 5 maart bezig met Vodafone, en het is nog steeds niet opgelost. Hier geld het voor regio vlijmen en dan voornamelijk wijk Vliedberg.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Triez72, kun je iets preciezer aangeven waar in Vlijmen je dit ervaart? Er zijn daar geen storingen of werkzaamheden bekend. Ook zijn er geen recent afgebroken antennes in dat gebied.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Fariss, ervaar jij dit ook in (de omgeving van) Vlijmen? Zo ja, waar precies? Als je dit ergens anders merkt, wil ik je vragen om een nieuw apart onderwerp te starten op ons forum, om het overzicht te bewaren!
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nee, dat verhaal hoor ik al constant, ik zou zeggen kom dan met je telefoontje hier naar toe dan kun je het zelf ervaren. Elke keer da geleuter over er zijn geen storingen bekend. Maar ik begin dit spuugzat te worden. Ik denk dat vodafone (die dus nog ook abo's verkoopt met bijv. internet max 3,6 mbps, dat ik daar inmiddels met meerdere ook op sta ingedeeld.
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb zojuist weer met een door jullie toegezonden SPEEDTEST.NET de test uitgevoerd nou het is om te janken ........ ping 446ms    DOWNLOAD 174 kbps en UPLOAD  99 kbps  Nou is dat niet erg. Ik krijg mijn Whatapps berichten soms 3 uur later binnen. Sommige bellen me en zeggen, waarom heb jij je telefoon uit staan. Die staat niet uit, ik ben gewoon totaal niet bereikbaar.  En dit ervaar ik al vanaf maart, dus doe er iets aan of ik ga dit echt uit handen geven.
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Die snelheden komen inderdaad niet eens in de buurt van de ervaring die we jou willen bieden. Kun je ons alsnog even de exacte postcode doorgeven?
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
5251
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben zojuist weer aan het testen    DOWNLOAD 138 kbps en UPLOAD 108 kbps. Dit doe ik al op verschillende tijden, maar helaas blijft laag.
 
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
en toen was het weer stil aan de overkant. Daar mogen we het dan weer mee doen.
 
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Zonder letters bij de postcode kunnen we niet specifiek op zoek, zou je die alsnog willen doorgeven?
elni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oei balen zie dat er meer mensen mee kampen , ik kan 2 minuten bellen en dan valt de verbinding weg en dit is al dagen zo postcode 4411DD dus weer een hele andere hoek van nederland
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi elni, dat is inderdaad een flink stukje verder... Het is dan ook vrijwel uitgesloten dat de klacht die jij ervaart dezelfde oorzaak heeft. Ik wil je daarom vragen een eigen onderwerp te starten op ons forum.
Triez72
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zal verschillende postcode geven want het werkt hier in de hele wijk niet. 5251WK (hier gaat het hoofdzakelijk om) 5251NE, 5251LA (en dit adres is bijna bij de Mast ??????)
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic