Ik ben blij dat jij het ook ervaart. Ik vind het de laatste tijd echt bagger. Tegen mij hebben ze ook al gezegd schakel maar over naar het 2G netwerk, zelfs die haal ik niet. Zit ik met een duur abonnement en vrij jong Toestel Samsung Galaxy S3 waar ik niets mee kan. Alleen thuis op de Wifi. Het is toch te gek voor woorden. Je betaald enorm veel geld voor een abonnement en ze leveren een waardeloze verbinding. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het is sinds maart -------> en toen zouden er toch netwerkverbeteringen zijn ingevoerd............. nou noem het maar NETWERKVERSLECHTERINGEN. Als het net 3 maandjes eerder was gebeurt had ik absoluut geen contract afgesloten bij Vodafone. Het internet vind ik al erg, maar dat ik soms op mijn telefoon krijg te staan Alleen Noodoproepen, dat kan toch niet meer in deze tijd, geen bereik hebben. Het mooie is volgens de dekkingskaart dat ik 3G 14,4 Mbps zou moeten hebben, en zo'n 100 meter verder ( waar poldergebied is) is er 3G met 42 Mbps. Dit is ook heel erg logisch gedaan. Woont bijna niemand. Alleen ik haal amper 100 Kbps, weet je wel hoe lang dat duurt, de telefoon wordt warm tot heet, en me batterij is ook zo leeg.