Dag Sido,
Succes met de stappen ondernemen! Daar worden ze niet warm of koud van.
Ik heb sinds een paar maanden geen of slecht signaal thuis en bij ons in dorp (Omgeving Horst)
Ben continu van het kastje naar de muur gestuurd als ik belde bij Vodafone. De oplossing zou het signaalpluskastje zijn. (Ik moet dus zelf signaal creëren, daar betaal ik toch juist voor???) Hert kastje was echter niet leverbaar door Vodafone, bij navraag bij de eigen telefoonwinkel was dat gewoon leverbaar!!!
Het betreft een plug en play apparaat, bij mij was dit echter pijnlijk en ploeteren!! Twee dagen met de helpdesk gebeld om een "my Vodafone"account aan te maken zodat ik het kastje kon registeren. Dat blijkt vervolgens voor geen meter te werken omdat er allemaal kanalen opengezet moeten worden. Dat heeft mijn computerwinkel uiteindelijk geregeld (mag ik betalen!!) Over de werking ben ik inmiddels nog niet tevreden!
Heb er een officiele klacht van gemaakt omdat;
- ik een hoop tijd kwijt ben ( ben zelfstandig, tijd is geld),
- het mij geld kost (waarom moet ikzelf zo'n stom kastje kopen wat niet eens goed werkt)
- ik slecht bereikbaar ben ( wil niet weten wat het me al extra gekost heeft omdat ik soms meerdere malen moet bellen omdat de verbinding verbroken word).
Maar ze hebben de problemen ook onderkend, maar dat zeggen ze natuurlijk niet ronduit!! Er komt een mast bij in ons dorp, alleen kunnen ze niet zeggen wanneer! Dat is niet waarom maar daarom!
Ze bieden me genoegdoening aan in de vorm van 1 maand abbonementskosten gratis en ik mag BIJ HOGE UITZONDERING migreren naar een goedkoper abbonnement.
Ben hier niet mee akkoord gegaan, ze bieden me €211,- terwijl ik maandelijkse facturen tussen de €300 en
€ 500 heb. ( bel veel op buitenland)
CONCLUSIE: Het is Vodafone goed bekend dat ze GEEN dekkend netwerk kunnen bieden!
Ze proberen je dan met een fooi af te kopen, maar dan kan ik nog steeds niet bellen!
Kortom zeer slechte opstelling van Vodafone, niet sportief!
Het voordeel wat ze hebben is dat ze goedkoop zijn met name op buitenland bellen!
Ik ben nu de alternatieven in beeld aan het brengen, het volgende probleem zal zijn dat ik waarschijnlijk niet op mag zeggen 😞 maar dat zie ik dan wel weer.
Groet Ron