kolkie schreef:Hi Kolkie,
Hallo,
Sinds vandaag is mijn abbo ingegaan bij vodafone.
Nu ben ik misschien wel te snel met klagen, misschien is het ook wel normaal dat internet in het begin langzaam is.
Zelf heb ik niet veel verstand van internet/mobiel.
Maar ik heb een speedtest gedaan en deze geeft aan dat ik downl. 42kbps heb en upl. 61kbps.
Dit is volgens mij niet zo heel veel.
Bij kpn wat vandaag afgelopen is laden een internet site met 1/2 seconden. Nu duurt het wel een minuut.
Zelf heb ik abbo van : 500mb en een galaxy s3.
Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Asrael schreef:Hi Asrael,
Herkenbaar!
Ik heb sinds 19 oktober een abonnement bij Vodafone met een Galaxy S3 en ervaar ook dat de internet verbinding uitermate slecht en traag is (trouwens ook mijn wifi verbinding wordt niet gevonden of is erg slecht zodra ik bij de buren ben). En dat terwijl mijn vrouw met het zelfde toestel en en abo bij T-mobile super snelheden heeft!
Speedtest snelheden zijn niet eens vergelijkbaar met degene die Kolkie noemt (download 34kbps, upload 16 kbps) . Dramatisch slecht, internet pagina's laden niet en apps verbreken de verbinding omdat internetverbinding niet tot stand gebracht kan worden.
Cisco Global Internet Speed Test, kan de test niet eens uitvoeren door de slechte verbinding. Ik heb verschillende test gedaan op verschillende tijden op diverse lokaties In Zoetermeer, Den Haag, Rijwijk, en Voorburg. Het maakt allemaal niet uit voor de resultaten.
3G? Ik krijg zelfs geen 'G' verbinding (vermelding op display)!
Graag advies wat ik er aan kan doen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.