Rude

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steeds uit het blackberry netwerk word ik gegooid

De titel zegt het al...
Ik heb een blackberry boid 9780
Sinds de zomer doet hij af en toe raar en wordt ik zomaar uit het blackberry netwerk gegooid.
3G staat dan nog wel aan dus kan wel gebeld worden maar internetten ho maar..
Opnieuw opstarten en ik zit er weer in.
Het lijkt wel alsof bepaalde applicaties op facebook wellicht een "stoorzender" zijn?
Je gaat van alles denken.
In de winkel zeiden ze bij Phonehouse, ja laat hem repareren door de technische dienst.
Het lijkt mij sterk, dan zou het netwerk het toch permanent niet doen?
Wie heeft tips en trucs?
Nu sinds paar weken weer last ervan en dan weer helemaal niet....
 
Help!!!
2 Reacties 2
niettevredenkla

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde al zo een 2 weken als ik naar de vodafone winkel ga is het volgens hun telkens weer een storing maar een storing van 2 weken ga ik niet geloven en het is alleen in de avond/nacht overdag is er niks aan de hand ik begn dit toch behoorlijk vervelend te vinden en er mag best wat aangedaan worden de vele problemen die vodafone steeds heb word ik behoorlijk zat zodra mn abbo verloopt stap ik gelijk over 
door dat er gister een storing van op de site kon ik ook niet inloggen om mijn pukcode op te vragen zodat ik mn toestel weer kon gebruiken inplaats daarvan moest ik vandaag naar vodafone zelf toe 
vodafone heeft de laatste tijd te veel problemen en wil toch graag gewoon mn diensten kunne gebruiken waar ik voor betaal 
betaal niet voor niets elke maand 
mag best is een keer een vergoeding komen
 
gr ontevredenklant 
Rude
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren antwoord gekregen van de klantenservice en die zeggen, backup maken op je laptop en dan alles terugzetten naar fabrieksinstellingen......
Netwerk hebben ze gechecked dat zit goed zeggen ze....
Wie heeft hier ervaring mee??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic