Hallo @harry43
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat geweldig, 80+ en dan een nieuw toestel. Als u nu een smartphone heeft dan is het zeker dat deze gebruik maakt van het internet. Normaal zou dit zoveel mogelijk via Wifi moeten gaan maar als u even buiten bent, of geen goed bereik heeft met Wifi, dan zal deze data gebruiken en dan gaat uw tegoed snel op. Is er iemand in de buurt zoals eigen kinderen, kleinkinderen of buren, die u kunnen helpen? Het toestel zal ergens toch gebruik maken van het internet en dan is het handig als die even met u mee kijken.
Mocht dit nu niet lukken, ziet u dan kans om langs een Vodafone winkel te gaan? Daar kunnen ze u ook altijd even helpen. Verdere opties zou ik op dit moment niet weten. Ik weet ook niet om welk toestel het gaat en waar u eventueel zou kunnen zien waaraan deze kosten zijn gemaakt (aan welke app). Aangezien u hier wel een bericht heeft kunnen plaatsen ga ik er vanuit dat u wel iets weet van internet. U zou eventueel via google kunnen zoeken of hier nog even melden om welk toestel het gaan, dan kijken we samen even rond op het internet of we iets kunnen vinden. Maar lukt het nu niet, dan is advies om persoonlijk hulp te vragen.