brenbren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wlan probleem c3

hoi......wou graag ook een probleempje melden,,heb een nieuwe c3 gekocht na inloggen op mijn wlan krijg ik steeds de melding""foutieve koppeling",,,heb alles nagezocht maar kan het probleem niet vinden...mischien dat er hier iemand is die mij kan helpen..
 
bvd
7 Reacties 7
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey BrenBren,

Update je toestel eens via nokia pc suite. er is al een langere tijd een update voor de c3 die wlan problemen kan verhelpen.

Groetjes,
Roy
marcvaneijden

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He Hallo,
 
Ook ik heb problemen met de wlan verbinding thuis. Koppeling niet beschikbaar geeft hij telkens aan.
Router heeft laatste versie, telefoon ook.
mac adres staat wel in router!!
In de vodafonewinkel krijgt hij wel verbinding, daar is ok update gechecked van de telefoon.
Medewerker weet het nu ook niet.
Wie wel???
 
p.s. andere leden van het gezin krijgen met wifi wel verbinding op hun telefoon.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey marcvaneijden,

Kun je specifiek aangegeven wat voor foutmelding hij geeft?
Hoe je een verbinding probeert te leggen met je router?
Wat voor router je heb?
Welke versie op je Nokia staat?

Alvast bedankt!
marcvaneijden

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Via wlan zoeken krijg ik router te zien, wachtwoord ingevoerd en ik heb verbinding. Macadres staat ook in de router te zien. Router is D-link (laatste versie ).
 
als ik nu verbinding maak met welk adres ook op internet krijg ik de melding; "koppeling niet beschikbaar".
Bij anderen doet hij het wel!!
 
Nokia c3-01 V06.00 RM.640
 
Misschien probleem tussen Nokia en deze router?
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Het lijkt er wel op dat er iets fout gaat tussen de router en de telefoon. Dus de Mac adres word wel opgenomen in het router tabel? Mmm dan zou hij het wel moeten doen. Ik denk dat je het beste even Nokia kan bellen, het nummer is: 0900-2026055

Of iemand anders heeft nog een antwoord hierop!

EDIT:
Collega wees me erop dat hiervoor al een oplossing was geboden: Nokia C-3
marcvaneijden

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het andere topic had ik ook al gezien maar geeft geen definitieve oplossing voor mijn probleem.
 
Het vreemde is dat hij het wel doet als ik via Wifi van de buren contact maak!!!! Maar niet via router bij mij zelf.
Dus lijkt het idd een probleem (conflict) tussen Nokia en mijn D-link router...................
 
Ik zal binnenkort ook Nokia eens bellen.
 
Hopelijk gaat het wel werken want juist deze gekocht vanwege WIFI.
 
P.s. kan ik het connecten met Vodafone uitschakelen, lijkt nu niet mogelijk te zijn. Ik wil toch geen verbinding via abbonement maken, heb nu al enkele keren per ongeluk dat wel gedaan tijdens het uitproberen en de rekening loopt meteen op.
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hey Marc,
 
Ik heb anders ook ff het nummer van D-Link voor je 🙂
 
010-7994344
 
De kans bestaat dat het aan je router ligt.
Je zegt namelijk zelf al dat de verbinding met de router van je buren en in de vodafone winkel wel werkt.
 
Wat ik je kan aanraden om eerst eens te proberen is om de beveiliging van je router eens aan te passen.
Sommige telefoons kunnen niet overweg met bepaalde beveiligingsinstellingen zoals WPA2 en zo.
Ook kan het zijn dat ie niet goed overweg kan met een wachtwoord waar tekens in verwerkt zijn zoals een # of @
Dit zijn zaken die je eens kunt proberen te wijzigen.
Hiervoor kun je het beste met je pc even verbinding maken met je router.
 
Grt,
 
Thorgar
 
 


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic