Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone Mobile Internet Vs Logitech Webcam Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, heb een vodafone k3765 usb modem met softwareversie 9.4.4.17702 of 10.zoveel (beiden getest, maar 10 is zo onduidelijk dat ik niet eens het versienummer kan vinden, wel leuke icoontjes) draai w...

Htc Desire Bluetooth Problemen Alleen-lezen Onopgelost

hallo,eerder had ik al vaak problemen met bleutooth connectie maken met mijn headset, soms deed hij het wel, soms niet. Nu heb ik een Audi A1 met MMI, nu lukt connectie met HTC Desire sporadisch, maar...

Simonly Abbonnement En Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Beste Allemaal, Ik post het toch maar eens ondanks dat ik "http://forum.vodafone.nl/topic/113-mobiel-toestel-gebruiken-als-modem-voor-pc-of-laptop/" heb gelezen.Ik wordt namelijk ook niet geheel wijze...

Blackberry 8520 Vertoont Kuren. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Mijn Blackberry van Vodafone vertoont kuren. Ik kan m'n telefoon niet ontgrendelen, omdat bepaalde toetsen het niet meer doen. Sms'en en internetten is hierdoor ook onmogelijk.Wat moet ik doen en ...

Mobile Connect Usb Modem Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand ook problemen met een Mac en het USB modem als je inlogd op Gmail? Mijn scherm wordt namelijk langzaam grijs en moet steeds opnieuw opstarten. Heb alle imap en smtp poorten toegewezen maa...

Vodafone Internet Probleem Htc Hd 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik heb een Htc Hd2 van de provider vodafone.ik heb hem nu ongeveer een half jaar en nu op eens doet mijn internet het niet meer.nouja opeens dat weet ik ook weer niet of dat het geval is , want ...

Superdeal,blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb eind oktober bij superdeal een blackberry met abbo genomen,hierbij zat onbeperkt internet voor 6,25 per maand.Als je dus bij bloks keek stond er dus ook geen limiet oid.Ook kreeg ik bij tegoed ...

Open Poorten Mobiel Internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag een server benaderen welke niet op de standaard poort 80 draait (HTTP traffic) via mobiel internet. Op mijn WLAN functioneert dit prima, dit betekent dus dan mijn smartphone het aankan (u...

Lg Kf750 Secret Unlock Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Na het ontvangen van een unlock code voor de LG KF750 Secret heb ik deze zoals aangegeven ingevoerd in de telefoon.Het resultaat was ....misluktDe Vodafone winkel kreeg het ook niet voor elkaar.En via...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen