Hoi!
Die is ingevuld, de drie weken zijn voorbij, maar nog geen reactie gehad.
Maar.... ik kreeg voor 11 april (precieze datum weet ik niet) een sms van Vodafone over de Gear Fit actie en dat ik gebeld zou worden. Dat telefoontje heb ik gehad een daarin werd mij gezegd (net zoals de reactie waarop ik eerder gereageerd heb) dat ik bij omzetting van mijn abonnement de Gear Fit binnen 2 weken zou ontvangen. Hiervoor hoefde ik niet meer wat in te vullen, er waren een X aantal Gear Fit's beschikbaar bij Vodafone en deze waren daarvoor bestemd.
Vorige week heb ik contact gehad met de afdeling verkoop, zij konden zien dat ik inderdaad gebeld was, door afdeling Maastricht. De betreffende persoon zou gemaild worden met het verzoek mijn vraag, wanneer ik de Gear Fit kan verwachten, te beantwoorden. Maar ook daar heb ik nu nog niets van weer gehoord...
Ik ben er ondertussen achter dat de actie die mij toen is voorgelegd niet bekend is bij het merendeel van de Vodafone supportmedewerkers, maar ik weet 100% zeker wat mij toen is toegezegd, aangezien mijn man precies hetzelfde telefoontje en toezegging heeft gehad.