Zeer herkenbaar...
Eind april/Begin mei ben ik door vodafone gebeld voor het verlengen van mijn telefoon.
Ik had de billboards met de Samsung Galaxy S5 en de gearfit al overall door de stad zien hangen en had intresse in deze telefoon.
De vriendelijke jongeman aan de telefoon vertelde mij dat ik deze best kon hebben met een Vodafone Red abbonement en ook mijn vraag of ik daar zo'n leuk horloge/Gear fit bij zou krijgen werdt positief beantwoord.
Heel vlot kreeg ik mijn telefoon binnen, maar ik baalde er van dat mijn Gear fit er niet bij zat.
Dom van mij, want die moest ik gewoon even bij Samsung aanvragen.
5 Mei: Na een flink aantal stappen doorgelopen te zijn krijg ik van samsung een mail dat mijn aanvraag in behandeling is en ik met 3 weken een antwoord zou krijgen.
4 Juni: Nog steeds geen antwoord van Samsung, wellicht een mailtje er achter aan sturen? Gedaan!
13 Juni: Gaaf, antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Voordat de Gear Fit verzonden kan worden, wordt uw IMEI nummer gecontroleerd door Vodafone. Op dit moment is Vodafone nog aan het controleren of uw deelname geaccepteerd wordt. U zult hier zo spoedig mogelijk bericht over ontvangen.
Nou, dan wachten we nog maar even..
30 juni: Helaas..
U heeft zich geregistreerd voor de promotie: Samsung Gear Fit.
Tijdens de controle van uw gegevens is gebleken dat uw abonnement niet voldoet aan de actievoorwaarden, waardoor u niet in aanmerking komt voor de Gear Fit.
Toch gek, want zo is hij wel verkocht. Ik verwacht dat hier ergens een fout gemaakt is in het process.
Welke informatie heeft u van mij nodig zodat dit opgelost kan worden?
Ik hoop dat dit binnen een redelijke termijn opgelost kan worden.
Gelieve iets sneller dan Samsung, want een gadget is leuk, maar voor ik het weet mag ik alweer bijna mijn contract verlengen.. 😄