mrmojo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wel bellen, niet gebeld worden

Ik kan sinds een paar weken niet gebeld of gesmst worden, maar zelf wel bellen en smsen. ik heb een galaxy s3 en ik heb al vanalles geprobeerd zoals ##002#, mijn tegoed opwaarderen en mijn simkaart in andere toestellen geprobeerd maar niks lukt. maar ik heb wel gewoon bereik. weet iemand wat ik moet doen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik raad je eens even aan om op de volgende pagina te kijken, http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Android-Algemeen-Algemene-Android-instellingen/td-p/12555 Hopelijk werkt dat bericht voor je!

In ieder geval meld het maar of het wel of niet gelukt is.
mrmojo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Helaas werkte het niet. Ik moet er ook bij zeggen dat als ik met mijn huistelefoon mijn mobiel probeer te bellen, die gelijk over gaat naar snel achter elkaar piepen. Ik weet niet of dit te maken heeft met dat mijn telefoon(nummer) niet te vinden is of een of andere instelling in me telefoon. In een andere telefoon werkte de simkaart ook niet dus ik weet niet of het misschien aan de simkaart ligt?
bedankt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Het zou inderdaad ook te kunnen maken hebben met je simkaart, je zou deze morgen bijvoorbeeld in een Vodafone winkel kunnen testen/proberen om te kijken of het inderdaad daaraan ligt.

Ik weet wel dat alle Vodafone winkels de simkaart kunnen testen dus dat je dat even weet :).
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Vaak achter elkaar piepen is een ingesprekstoon, misschien heb je je toestel op niet storen staan of iets dat daar op lijkt?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@mrmojo ,

Je zegt dat je de simkaart ook in ene ander toestel hebt geprobeerd.
Maar had je toen het zelfde probleem. of niet? dat is me niet helemaal duidelijk
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic