Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

#watwensjij?!

Dit gekke jaar is bijna ten einde. Om het toch met een positieve noot af te sluiten; willen wij graag jouw wens voor 2021 ontvangen. Wat wens jij? Knuffels? Wereldvrede? Dat de sportscholen weer open gaan? Laat het ons weten en win meteen een nieuwe iPhone 12, iPhone SE, een Samsung Galaxy S20 of A51!

Hoe deel ik mijn wens?
Versier onze timelines met jouw wensen voor 2021. Dat kan zowel op Instagram als Facebook. 

                < Post je Instawens >                                                       < Post op Facebook >

 

Fijne feestdagen! 
Uiteraard wensen we jou en je familie hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en zorgeloos 2021! 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Echt heel erg leuk dat Vodafone deze actie heeft. Alleen zijn de mensen, die geen Facebook en/of Instagram hebben hiermee uitgesloten. Dat is dan wel weer jammer 

#watwensjij - dan doe ik hier mijn wens, als dat ook mag. 
Ik wens dat het goed komt met iedereen die op dit moment met Covid-19 in een ziekenhuis terecht komt, op een Covid-19 afdeling en op de IC, of mensen die alleen in een verzorgingshuis liggen. Dat deze mensen er weer snel bovenop mogen komen en samen met hun geliefde Kerst en Oud&Nieuw kunnen vieren. En dat ze in 2021 gelukkig, en hopelijk weer gezond, verder kunnen gaan.


En ik wens iedereen binnen VodafoneZiggo hele fijne feestdagen, bedankt voor alle mooie momenten hier op de community, dat ik daar ook aan deel mocht nemen. Vooral @Sharon Vodafone & @Steven Vodafone, de moderatoren die ik ken vanaf het eerste uur! Een gelukkig, zorgeloos en zeker ook gezond 2021 gewenst.

Maar natuurlijk aan alle andere moderatoren hier op de community, die er later dit jaar bij zijn gekomen, hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en zorgeloos 2021 gewenst. Dat we in 2021 weer veel klanten mogen helpen binnen Vodafone Community.

Fijne dagen wenst!
#BlijfGezond #BlijfThuis #AnderHalveMeterMaatschappij #LetOpJeGeliefde

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic