Hoi
bonney1988 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ja had al een abonnement bij Vodafone en je hebt een nieuw nummer aangevraagd? Uit je laatste regel haal ik dat je je abonnement niet direct op 25 januari hebt laten verlengen maar dat dit nog. moet gebeuren? Als dit zo is dan heb je dus kans dat je nummer ook pas echt zal veranderen op het moment dat je je abonnement kan laten verlengen.
Zou ie zo zou ik even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten. Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken en zien wat voor afspraken er zijn gemaakt.
Maar uit je bericht haal ik een beetje dat ze je nummer pas gaan veranderen zodra ze je abonnement gaan verlengen. Maar het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan. Daarom is contact opnemen met de klantenservice nu wel de beste weg. Laat nog even weten hoe het is afgelopen en wat nu de afspraak was.