bonney1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wanneer wijzigd mijn nr?

Hallo,

Op 25 januari heb ik mijn abonnement wederom verlengd, een nieuwe telefoon uitgezocht en een nieuw nummer aangevraagd bij een medewerker in de winkel. Echter vind ik die aanvraag nergerns over het nieuwe nummer en ben ik al een tijdje aan het wachten erop.
Is deze aanvraag wel gedaan? En wanneer kan ik dan mijn nieuwe nr verwachten? Is dit pas met de wisseling van mijn abonnement?

Groetjes Bonney
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bonney1988
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja had al een abonnement bij Vodafone en je hebt een nieuw nummer aangevraagd? Uit je laatste regel haal ik dat je je abonnement niet direct op 25 januari hebt laten verlengen maar dat dit nog. moet gebeuren? Als dit zo is dan heb je dus kans dat je nummer ook pas echt zal veranderen op het moment dat je je abonnement kan laten verlengen.

Zou ie zo zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken en zien wat voor afspraken er zijn gemaakt.

Maar uit je bericht haal ik een beetje dat ze je nummer pas gaan veranderen zodra ze je abonnement gaan verlengen. Maar het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan. Daarom is contact opnemen met de klantenservice nu wel de beste weg. Laat nog even weten hoe het is afgelopen en wat nu de afspraak was.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bonney1988
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja had al een abonnement bij Vodafone en je hebt een nieuw nummer aangevraagd? Uit je laatste regel haal ik dat je je abonnement niet direct op 25 januari hebt laten verlengen maar dat dit nog. moet gebeuren? Als dit zo is dan heb je dus kans dat je nummer ook pas echt zal veranderen op het moment dat je je abonnement kan laten verlengen.

Zou ie zo zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken en zien wat voor afspraken er zijn gemaakt.

Maar uit je bericht haal ik een beetje dat ze je nummer pas gaan veranderen zodra ze je abonnement gaan verlengen. Maar het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan. Daarom is contact opnemen met de klantenservice nu wel de beste weg. Laat nog even weten hoe het is afgelopen en wat nu de afspraak was.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's en heb je al meer duidelijkheid bonney1988?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic