lisasteeds

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wanneer gaat nieuw abbo in

Hallo. In juli loopt mijn abbo af dus mocht ik al voor een nieuwe komen. Zaterdag gedaan. Nieuwe telefoon etc. Maar nu dacht ik dat ik nog tot juli mn oude abonnement heb maar nu zie ik op mijn Vodafone al 200minuten etc staan wat dus van van mn nieuwe abbo is. Betekend dit dan dat mn oude abbo dus een paar maanden korter heeft geduurd en nu al de 2jaar van mn nieuwe abbo in gaan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

@lisasteeds

De nieuwe voorwaarden, tarieven, condities, bepalingen, bundels en prijzen van je verlengde abonnement zijn per direct ingegaan.
Je abonnement is verlengd met 24 maanden. En duurt tot de oorspronkelijke einddatum van je contract (Juli 2014) plus 24 maanden. Dat betekent dat je abonnement hoogstwaarschijnlijk duurt tot en met Juli 2016. Dus nog 27 maanden, met de nieuwe voorwaarden.

Duidelijk genoeg ?
Lees anders het topic: "Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden)" van Moderator Per in zijn geheel door.
Bedankt voor de eventuele kudo's die je aan dit antwoord toekent.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

12 Reacties 12
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

@lisasteeds

De nieuwe voorwaarden, tarieven, condities, bepalingen, bundels en prijzen van je verlengde abonnement zijn per direct ingegaan.
Je abonnement is verlengd met 24 maanden. En duurt tot de oorspronkelijke einddatum van je contract (Juli 2014) plus 24 maanden. Dat betekent dat je abonnement hoogstwaarschijnlijk duurt tot en met Juli 2016. Dus nog 27 maanden, met de nieuwe voorwaarden.

Duidelijk genoeg ?
Lees anders het topic: "Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden)" van Moderator Per in zijn geheel door.
Bedankt voor de eventuele kudo's die je aan dit antwoord toekent.

Succes !

Netwerker
lisasteeds
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel. Maar dan betaal ik toch een paar maanden 'teveel' mijn nieuwe kosten? Want ik zou dus tot eind juli mn oude abbo kosten hebben. Maar aangezien ik nu wel mn meer minuten heb enzo neem ik dus aan dat ik ook al de nieuwe kosten betaal. Tot juli 2016 dus. 3maanden extra dus..?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @lisasteeds

Ja, je abonnement is direct ingegaan, op deze manier kun je optimaal gebruik maken van je nieuwe toestel.
Je krijgt ook direct de nieuwe korting die voor je abonnement geldt.
lisasteeds
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja maar dat betekend toch dat ik mijn oude abonement 3 maanden korter heb dan 2 jaar en mn nieuwe abonement 3maanden langer dan 2 jaar? Dus ook 3 maanden langer deze kosten. Is toch ergens niet echt eerlijk dan? Als dus je oude kosten goedkoper waren
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nu, je kunt uiteraard aan het einde van dit contract ook weer vervroegd verlengen. Dus als je dat wilt kun je deze abonnementsvorm twee jaar kunt houden als je dat wilt. Of langer natuurlijk, als er over 2 jaar bijvoorbeeld bijna een nieuw toestel uitkomt dat je graag wilt hebben.
Brian123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik zat met een vraag. Hoelang is de tijdsduur tussen het daadwerkelijke afsluiten van een abbonement en het in gebruik kunnnen nemen van een abbonement, zonder nummerbehoud?

m.v.g

Brian
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Brian123

Bij een ge-accepteerde aanvraag in de Vodafone winkel (zonder nummerbehoud) kun je direct je abonnement in gebruik nemen. "Bellend de winkel uit"

Bij een order via de Vodafone website, zul je ongeveer een week moeten wachten (na giedkeuring van Vodafone van jouw aanvraag) op het ingehuurde koeriersbedrijf. Die controleert jouw identiteit en jouw bankrekening. En overhandigt jou de Vodafone SIM-kaart. (En overige bestelde spullen).
Dat duurt ongeveer een week na goedkeuring van jouw aanvraag. Maar je kunt zelf de bezorg-afspraak plannen.

Succes !

Netwerker


pablo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 5 werkdagen geleden dus de 14 een vodafone red kaart gekocht en vandaag gaat het in maar het zegt dat ik een sim service pin moet typen wat moet ik doen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Probeer eens: 0000 (vier nullen)
Deze code staat op de plastic kaart waar jij je SIM-kaart hebt uitgepushed.
Daarop staat trouwens ook de PUK-code van acht cijfers.
Die heb je nodig als je drie maal de verkeerde PIN-code hebt ingetoetst.

Succes !


Netwerker


pablo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar heb ik het niet over er is een blokkadde maar ik heb vodafonecal gebeld
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Heb je contact gehad met onze collega's van de klantenservice en is het inmiddels opgelost? Zo ja, deel de oplossing met ons en markeer dit topic dan even als opgelost! We horen het graag van je.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic