Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,625Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Microsim activeren in het weekend Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gister nieuwe iPhone 6. Ik had een iphone 4s ook via vodafone. Nu krijg ik alleen de microsim niet zelf online geactiveerd ik wordt steeds omgeleid naar my vodafone. Ik kan nu dus niet be...

Lot door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlenging lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Kreeg zojuist een laatste waarschuwing van moderator Marc......Ik lach me kapotIk word in de ban gedaan... O,jee toch.... alstublieft meneer de moderator doe dat niet..Zou niet weten hoe ik verder moe...

nummerbehoud geweigerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van vodafone overgestapt naar een andere provider en wilde graag mijn oude nummer houden. Het abbonement van vodafone loopt op 29 april af en daarom moest ik de nummerbehoud datum instellen NA ...

anoukkk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G niet geactiveerd Alleen-lezen Onopgelost

Heb nu 2 weken Galaxy S5 met Red Essential abonnement maar nog steeds geen 4G. Volgens klantenservice moet technische dienst dat nog activeren maar is nog steeds niet gebeurd. Dat zou toch gewoon bij ...

wrsl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummer blokkeren in voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zou graag zien dat het mogelijk is en weten hoe dat het mogelijk is om: .... Het zit zo; ik heb een autoalarm en als dat afgaat wordt ik gebeld (dit is prepaid) , als ik zie dat ik door mijn...

Erwin82 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beperkt internet opdracht kan niet worden verwerkt (n.a.v. KASSA) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een oud abonnement (voor april 2014). Een paar maanden geleden was op KASSA dat Vodafone alle klanten de mogelijkheid zou geven om over te stappen op langzamer internet als de bundel leeg is i....

dffmmm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SignaalPlus problemen gemeld bij technische dienst. Alleen-lezen Onopgelost

In januari ben ik verplicht overgestapt van het abonnement wat ik al jaren had omdat dit product beindigd werd.Een vergelijkbaar abbonement was er niet, deze was duurder.Uiteindelijk gebleven bij Voda...

Verwiel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone kan positie niet bepalen (alleen op Vodafone) Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,ik (en meerdere collega's) hebben hetzelfde probleem op verschillende iPhones:Als Wifi uit staat en je binnen een gebouw bent (of op een andere manier geen GPS signaal krijgt), kan de iPhone zijn ...

crazylegs door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan je iets regelen bij VODAFONE????????????? Alleen-lezen Onopgelost

Wat een belachelijke organisatie.Heb nu 7x gebeld en elke keer is het wel heel druk en kan het heel lang duren.> Het kost wel elke keer € 0,45 (superfijne service)Het keuze menu wat je telefonisch kri...

De Leden van het forum Alleen-lezen Onopgelost

, zou je over dit onderwerp een ander (on)topic willen zoeken of een nieuw topic willen maken? Dit topic van NetwerkFreak was eigenlijk bedoeld zodat leden van het forum zich kunnen voorstellen ;).

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Unlocken Vodafone V155 lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

- Begin 2013 een Vodafone (Alcatel) V155 prepaid toestel gekocht voor mijn schoonmoeder. Vanwege hoge belkosten na enkele maanden prepaid omgezet naar abonnement, met nummerbehoud. Ik hoefde me geen z...

Inloggen geeft: "Je kunt geen... Je ontvangt een uitnodiging." Alleen-lezen Onopgelost

Wat ik ook doe ik kan niet mijn gebruiks onderdelen inzien. Iloggen gaat gewoonweg niet.Ik krijg al weken de melding: "Je kunt nog geen nieuwe inlog aanmaken. Je ontvangt een uitnodiging van ons."Heb ...

Muld0991 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom helpen moderators mij niet? Alleen-lezen Onopgelost

@SamsungExpert Vind het fijn dat je mn frustratie begrijpt,maar wat ik niet begrijp is het feit dat dit forum vanuit Vodafone wordtgeïnitieerd, allemaal betrokken mensen, behalve diegene die bij die c...

Waarom 0,01 cent pinnen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een nieuwe abonnement afgesloten /aangevraagd en moest een bedrag vooruitbetalen.Dit is gedaan met ideal en met hetzelfde rekeningnummer , waarmee ook de facturen betaald zullen worden.Waar...

Account My Vodafone opheffen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb met het aanmaken van een nieuwe account in My Vodafone een fout gemaakt zodat nu mijn dochter de beheerder is en al onze gegevens kan inzien en niet ik! Hoe kan ik nu deze beheerders acco...

Toon61 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen dataverbinding 3G postcode 1081 BT Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag Net zoals andere collega's met een Vodafone-abonnement heb ik al de hele dag geen 3G verbinding op de volgende locatie: Van der Boechorststraat 7, 1081 BT, Amsterdam (aan de andere kant v...

eveliendb door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G op Walcheren, bij Vodafone blijven of naar KPN? Alleen-lezen Onopgelost

@Luttikhuis Ik heb al je dubbele berichten samengevoegd in dit topic en aangepast. Graag in het vervolg het forum niet vervuilen met identieke dubbele berichten! Lees ook de regels van het forum!

Bereik 6576 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer gaat Vodafone eindelijk wat doen aan het bereik van postcode 6576. Ik wordt het namelijk langzamerhand kotsbeu om met een abonnement van 65 euro per maand opgescheept te zitten terwijl ik op d...

Lamding door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

NFC simkaart niet beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Bij het verlengen van je abbonement (online) moet je kiezen welke simkaart je wilt. Aangezien mijn telefoon NFC betalingen ondersteund, dacht ik slim te zijn en gelijk voor de NFC-sim te kiezen (schee...

Classic door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Impossible to manage Voicemail from My Vodafone.nl Alleen-lezen Onopgelost

Hello there, It is impossible to manage your voicemail preferences from the webiste. Could you please fix that ? ThxModarator edit: Title changed

pifouille door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen