Ivonne76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wanneer contractwijziging in app zichtbaar?

Ik heb afgelopen zaterdag mijn abonnement gewijzigd in red together (als beheerder) en mijn kids toegevoegd aan het together abonnement. Vandaag kan de eerste erbij worden gevoegd, omdat zij van een pre-pais komt.

wanneer krijg ik de wijziging te zien in de app? En kan ik haar mb’s geven?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ivonne76 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ho, stop de persen!!
Ik maak me al gelijk druk om de laatste vraag die je schrijft: En kan ik haar mb’s geven?

Wees er van bewust dat je geen MB’s kan toewijzen! Als jullie Ziggo hebben, dan krijg je 200GB in totaal (anders 100GB) en deze 200GB is niet te delen in toewijzingen. Als de een meer data verbruikt dan je zou willen, dan moet je die persoon op pauze zetten. Je kan dus nu niet zeggen: Ik heb 200GB en geef mij zelf 100GB en mijn kinderen ieder 50GB (als je er 2 hebt). Dat kan dus echt niet.


Wat betreft het omzetten, dat is meestal wel snel gebeurd maar als iemand al een Vodafone abonnement heeft, dan moet die eerst omgezet worden naar jouw klantnummer en dan pas kan die persoon ook over naar je Red Together abonnement. Daar gaan wel wat dagen overheen omdat dit handmatig gedaan moet worden. Dus nog even geduld hebben aub!

Daarnaast kan je zelf in de app een nummer toevoegen, voor meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml

Website info:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Meer info:
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ivonne76 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ho, stop de persen!!
Ik maak me al gelijk druk om de laatste vraag die je schrijft: En kan ik haar mb’s geven?

Wees er van bewust dat je geen MB’s kan toewijzen! Als jullie Ziggo hebben, dan krijg je 200GB in totaal (anders 100GB) en deze 200GB is niet te delen in toewijzingen. Als de een meer data verbruikt dan je zou willen, dan moet je die persoon op pauze zetten. Je kan dus nu niet zeggen: Ik heb 200GB en geef mij zelf 100GB en mijn kinderen ieder 50GB (als je er 2 hebt). Dat kan dus echt niet.


Wat betreft het omzetten, dat is meestal wel snel gebeurd maar als iemand al een Vodafone abonnement heeft, dan moet die eerst omgezet worden naar jouw klantnummer en dan pas kan die persoon ook over naar je Red Together abonnement. Daar gaan wel wat dagen overheen omdat dit handmatig gedaan moet worden. Dus nog even geduld hebben aub!

Daarnaast kan je zelf in de app een nummer toevoegen, voor meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml

Website info:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Meer info:
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ivonne76 . Welkom hier!

Je hebt al een hoop goede informatie gekregen van @Energieboy . Top!

Graag kijk ik voor je na hoe het er nu voor staat. Momenteel wee ik echter niet goed welke van onze klanten je bent ^^. Zou je je profiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens? 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, vergeten te melden 
Vul je persoonlijke gegevens in bij je profielinstellingen en een medewerker, in dit geval Lycke, kan dan met je mee kijken. Weet je niet wat je moet invullen en/of waar, lees dan deze topic om je te helpen: https://forum.vodafone.nl/alles-over-de-vodafone-community-58/maak-je-profiel-compleet-voor-extra-hu...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic