Hoi @Ivonne76
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ho, stop de persen!!
Ik maak me al gelijk druk om de laatste vraag die je schrijft: En kan ik haar mb’s geven?
Wees er van bewust dat je geen MB’s kan toewijzen! Als jullie Ziggo hebben, dan krijg je 200GB in totaal (anders 100GB) en deze 200GB is niet te delen in toewijzingen. Als de een meer data verbruikt dan je zou willen, dan moet je die persoon op pauze zetten. Je kan dus nu niet zeggen: Ik heb 200GB en geef mij zelf 100GB en mijn kinderen ieder 50GB (als je er 2 hebt). Dat kan dus echt niet.
Wat betreft het omzetten, dat is meestal wel snel gebeurd maar als iemand al een Vodafone abonnement heeft, dan moet die eerst omgezet worden naar jouw klantnummer en dan pas kan die persoon ook over naar je Red Together abonnement. Daar gaan wel wat dagen overheen omdat dit handmatig gedaan moet worden. Dus nog even geduld hebben aub!
Daarnaast kan je zelf in de app een nummer toevoegen, voor meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml
Website info:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Meer info:
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur