jvoesten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wachtwoord aanmaken my vodafone lukt niet

Zowel via de app als via my.vodafone.nl kan ik geen wachtwoord instellen voor my vodafone.
Ik krijg het tijdelijke wachtwoord via sms, maar bij het ingeven van het nieuwe krijg ik "kan geen verbinding maken met de server" via de app en "Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200." via de website.

Het nummer is afgelopen maand geproteerd van kpn en ik heb het toen hij net actief was ook al eens geprobeerd met hetzelfde resultaat. Hoe kan dit opgelost?
6 Reacties 6
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jvoesten,

Dat is inderdaad vervelend. Ik heb een aantal vragen voor je.
Kun je wel bellen en gebeld worden met het toestel ? Werkt het internet wel/niet op het toestel ?
Laat het ons weten dan gaan we het voor je oplossen 🙂

jvoesten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maurice,

Ik dacht kijk nog even voordat ik antwoord en nu werkt hij wel (3 maal is scheepsrecht). Blijkbaar is er achter de schermen al iets gebeurd.

Wat je vraag betreft: alles werkte behalve het registreren bij myVodafone.

Ik had wel nog een andere vraag nu: kan ik ook ergens een rekeningspecificatie zien? Nu zie ik alleen een totaalbedrag staan.

Bedankt,
Jordy
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Jordy, goed om te lezen dat het eindelijk werkt 🙂
Je kunt de specificatie inzien vanaf de eerstvolgende factuur die beschikbaar is in My Vodafone.
De factuurgegevens met terugwerkende kracht nakijken kan helaas niet.
M-N

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu hetzelfde probleem. Ik kan ook geen MyVodafone account aanmaken en moet het later nog eens proberen. Dit heb ik gedaan, maar nu een paar maanden later, nog steeds het probleem.

Kan iemand mij verder helpen?
cai123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
M-N schreef:
Ik heb nu hetzelfde probleem. Ik kan ook geen MyVodafone account aanmaken en moet het later nog eens proberen. Dit heb ik gedaan, maar nu een paar maanden later, nog steeds het probleem.

Kan iemand mij verder helpen?
Vreemd! Via het forum kan ik je helaas niet direct verder helpen. Ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met onze klantenservice zodat een medewerker jouw nummer kan nakijken. Heb je een Twitter of Facebook account? Dan kun je je vraag ook daar stellen. Onze Web Crew is 24/7 aanwezig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic