MarvinU

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan mijn order niet inkijken?

Ik heb mijn contract laten verlengen afgelopen week, ik heb daarbij (e-mail) een Order referentie Nummer bij gekregen.
Nu wil ik de orderstatus bekijken maar zegt de site dat er een technische storing gaande is.
 
Is er werkelijk een storing of zit er een fout in mijn order?
5 Reacties 5
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi MarvinU,

Heb je ook al eens geprobeerd of het helpt als je de Cookies verwijdert?
Je zou ook nog een andere webbrowser kunnen proberen.

Laat je ons nog even weten of bovenstaande heeft geholpen?

MarvinU
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, er is niets mis met mijn browser.
Ik heb geen ordernummer van de verlenging, ik wil deze graag ontvangen.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
MarvinU,

wanneer je vragen hebt over de status van je order, of over andere persoonlijke gegevens, raad ik je aan contact op te nemen met de Vodafone klantenservice.
hvanleeuwen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lukt mij ook niet om mijn order status op te vragen, ik krijg gewoon een lege pagina.
Het inloggen met mijn ordernr en e-mail adres geeft dus geen foutmelding.
 
Waar het mij om gaat is dat ik 15 jan mijn abbo heb verlengd en alleen een bevestiging heb gehad van de verlenging en niet van de bijbehorende lumia 920. Toen ik belde werd mij verteld dat de telefoon er wel bij stond, dat stelde mij gerust maar ik zou er toch graag bewijs van hebben EN wel een factuur met een datum VOORDAT de gratis oplader actie afgelopen is!
 
Erg irritant dit.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
hvanleeuwen schreef:
Het lukt mij ook niet om mijn order status op te vragen, ik krijg gewoon een lege pagina.
Het inloggen met mijn ordernr en e-mail adres geeft dus geen foutmelding.

Waar het mij om gaat is dat ik 15 jan mijn abbo heb verlengd en alleen een bevestiging heb gehad van de verlenging en niet van de bijbehorende lumia 920. Toen ik belde werd mij verteld dat de telefoon er wel bij stond, dat stelde mij gerust maar ik zou er toch graag bewijs van hebben EN wel een factuur met een datum VOORDAT de gratis oplader actie afgelopen is!

Erg irritant dit.
Ik zie dat het om de Nokia Lumia 920 gaat. Kijk even in dit topic: http://voda.fo/ne/nm27c. Als je specifieke vragen hebt over jouw order, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij de order voor je na kunnen kijken. (dat kan ook via Facebook of Twitter).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic