bobvp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wachtwoord aanmaken lukt niet

Ik krijg het volgende foutbericht  bij het aanmaken van een account: (na het veranderen van het tijdelijk wachtwoord
. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200." via de website.  Mijn overige nummers kan ik wel gewoon bekijken etc. Ook hetverwijderenvan cookies helpt niet.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Werkt het toegezonden wachtwoord niet?
Via het forum heb ik geen mogelijkheid je te helpen dus zul je even contact op moeten nemen met de klantenservice.
Dit kan telefonisch maar ook via Twitter of Facebook. Mail normaal ook maar dat gaat via My Vodafone en daar kom je niet in;)

Mijn collega's kunnen in ieder geval hiermee helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic