kkroezen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom word het nummer meenemen naar een andere provider geblokkeerd

naar andere provider gaan word door vodafone tegen gewerk omdat ze met t smoesje komen dat t telefoon nummer niet over een komt met t sim nummer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kkroezen ,

Zou je het telefoonnummer even kunnen weghalen zodat hier door andere geen misbruik van gemaakt kan worden, alvast bedankt voor dat.
Wat raar dat je dit bericht ontvangt wat is er voor die 3 weken gebeurd? Als je natuurlijk het niet vertrouwt kun je de klantenservice erop aanspreken en kijken of er en foutje is geweest.

En ook na 6 keer controleren zou je inderdaad zeker weten dat het allemaal klopt...

Bekijk in context

10 Reacties 10
kkroezen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
t lijkt wel dat vodafone t exstra moeilijk wil maken om naar een andere provider te gaan om dat ze met een smoesje komen dat t telefoon nummer niet overeen kom met t sim nummer
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @kkroezen

Als je van ons naar een andere provider gaat dan is de nieuwe provider degene die nummerbehoud bij ons aanvraagt. Als er iets niet klopt dan kan nummerbehoud niet plaatsvinden. Hoe kom je erbij dat dit een smoesje zou zijn? Als aangegeven wordt dat het simkaartnummer en het 06nummer niet overeen komen dan ga ik er ook vanuit dat dit klopt. Een typefout is makkelijk gemaakt. Heb je inmiddels wel het juiste simkaartnummer doorgegeven?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @kkroezen ,

Vaak heeft @Maartje smoesjes... maar in dit geval niet. Vodafone vind het uiteraard spijtig dat je ze verlaat, maar willen dit proces zo soepel mogelijk laten verlopen. Waarom? Omdat jij dan geen slechte herinderingen overhoud aan het bedrijf, en hopelijk in de toekomst terug komt.

Controleer nog een keer als je telefoon nummer inderdaad goed getypt is.
En controleer je simkaart nummer op de simkaart zelf. dit zijn de 20 nummers op de simkaart: Simkaart nummer afbeelding . Het komt vaak voor dat hier fouten ingemaakt worden.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@NetwerkFreak Nou! Dat is ook niet aardig. 😞 Waarom die persoonlijke opmerking?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Maartje ,

Niks persoonlijk Hart
Soms is alleen het "bureaucratische gehalte" binnen het forum nog al hoog. Dat de oplossing: "Doe een factory reset", "Breng hem naar de winkel ter reparatie", enz... nog al vaak voorbij komen.
Alleen net gecontroleerd, en bleek dat dit bij jou activity's niet opging. Dus bij deze: Excuus :$
kkroezen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik bedoelde niet dat maartje smoesjes heefd maar de leiding van vodafone en ik wilde weg in verband dat bij vodafone de prijs dertig cent per minuut is en bij de nieuwe provider maar 9 cent per minuut groetjes en nog en mooie dag verder en groetjes
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Pfiewwww.. Gelukkig, ik schrok al! No harm done! 😄

Wel nog even dit: Soms moeten we wel van die standaard antwoorden geven. We vinden het ook niet altijd even leuk en handig maar vaak zijn de meest eenvoudige oplossingen ook de meest effectieve.. 😉

kkroezen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goede avond ik heb een vraag en wel deze waarom is mijn vodafone telf nummer nog niet vrij gegeven naar 3 weken terwijl dit wel is aangevraagd ik krijg namelijk t bericht dat ik niet t goede sim nummer heb op gegeven terwijl ik t nummer van de simkaard wel 6 x gecontroleerd heb of t wel goed was groetjes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kkroezen ,

Zou je het telefoonnummer even kunnen weghalen zodat hier door andere geen misbruik van gemaakt kan worden, alvast bedankt voor dat.
Wat raar dat je dit bericht ontvangt wat is er voor die 3 weken gebeurd? Als je natuurlijk het niet vertrouwt kun je de klantenservice erop aanspreken en kijken of er en foutje is geweest.

En ook na 6 keer controleren zou je inderdaad zeker weten dat het allemaal klopt...
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi KKroezen,

Vreemd en je simnummer begint uiteraard ook met 893144030XXXXXXXXXX ?

Groeten,
Flow
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic