calime

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestel is vergrendeld

Ik heb mn sim een paar dagen terug tijdelijk voor op reis in mn oude toestel gedaan. Nu kom ik thuis en wil ik mn sim weer in mn Note3 doen, welke 3 dagen uit heeft gestaan. Krijg ik de melding van mobile protect dat mn toestel vergrendeld is. En als ik pin vergeten klik krijg ik geen mail. kan nu natuurlijk niet bellen met de klantenservice, maar heb wel gegevens nodig van mn Note :((. En nu??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Oei, dat is niet aangenaam om te hebben. Heb je al gekeken of je via de online kanalen en medewerker hebt kunnen bereiken? Je kan natuurlijk de smartphone crew vragen wat zij voor je kunnen betekenen.
Waarschijnlijk kunnen zij je en code geven waardoor je toch je telefoon in kan en anders maar hopen op de maandag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Oei, dat is niet aangenaam om te hebben. Heb je al gekeken of je via de online kanalen en medewerker hebt kunnen bereiken? Je kan natuurlijk de smartphone crew vragen wat zij voor je kunnen betekenen.
Waarschijnlijk kunnen zij je en code geven waardoor je toch je telefoon in kan en anders maar hopen op de maandag!

calime
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
na enig zoeken heb ik in mn vodafone account een ontgrendel optie gevonden, en die werkte! Pfieuw...wel slecht te vinden maar ben alle opties langs gegaan >.<
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Oh, gelukkig ben je er wel op gekomen daar ben ik dan wel weer blij mee :).
En inderdaad fuwh, het zweet is er weer vanaf.

Als je nog en vraag hebt ben je van harte welkom op het Forum ik wens je nog en laatste fijne dag van het weekend toe en daarbij ook en fijne dag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic