I-H-C

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding, alleen noodoproepen

In mei heb ik een samsung gekocht met Vodafone.....en spijt!!! Ik ben bijna nooit bereikbaar wat heel vervelend is als je de telefoon hebt om zeker bereikbaar te zijn voor je kinderen. Ik ben uiteraard terug gegaan naar de winkel die mij dit fijne pakket verkocht hadden. Er waren 2 opties. Of het lag aan het toestel of aan Vodafone. Nu had ik de week daarvoor in Duitsland gezeten en was prima bereikbaar geweest, dus kon het niet aan het toestel liggen.
Dan lag het dus aan Vodafone en moest ik dus naar een Vodafone winkel want dan konden zij mij niet helpen. De dichtsbijzijnde winkel ligt op ruim 25 km afstand....joepie!! Ik baal dat ik niet bereikbaar ben dus ga toch maar naar Uden. Ja, het kaartje wat erin zat was oud (ik had hem nog geen half jaar!!!!!) en er moest een nieuwe in. Aangezien ik nogal op mijn privecy gesteld ben had ik me niet aangemeld en moest ik €11,- betalen voor mijn nieuwe kaartje. Ja, ik kon me ook eerst aanmelden en dan kreeg ik het kaartje gratis. Daaag... eerst weer 75km rijden om me thuis aan te melden!! Betalen dus!! Als ik thuis was moest ik alles uit de telefoon halen en 10 min. zo laten liggen en alles terug zetten. En hielp het? NEE. Het is nog steeds but!
Goed, afgelopen woensdag werd ik gebeld door Vodafone. Of ik tevreden was... NEE. Toen wilde de jongeman dan toch graag weten waarom. Helaas was het netwerk weer eens waardeloos en waren we niet in staat een normaal gesprek te voeren. Hij heeft de verbinding verbroken en ik heb niets meer van Vodafone gehoord!!!
Nou, wat nu?
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @I-H-C ,

Erg vervelend deze situatie. ik begrijp heel goed dat je goed bereik wil hebben voor je kinderen...Pfff. Ik ben net als jou ook maar een klant, maar ik zou je proberen te helpen.
Je kunt het best je toestel handmatig op 2G instellen indien de instellingen dit toelaten, en kijken als dit voor verbetering zorgt.
Een andere optie die je hebt is een signaalplus set kopen. Deze set kost wel 85 euro. Maar dit zorgt er voor dat je eigenlijk gewoon je eigen 3G antenne in huis neer zet. Alleen ik snap dat dit ook best veel geld is...

Links:
Signaalplus info
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @I-H-C

Geef ook even je postcode door dan kijken we de dekking voor je na.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic