Dirk-de-Giraffe

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

waarom kan ik de rekening voor april niet inzien? Voor maart is dit geen probleem.

waarom kan ik de rekening voor april niet inzien? Voor maart is dit geen probleem.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dirk-de-Giraffe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee en een goede vraag. Als ik bij mij zelf kijk dan kan ik die van april wel inzien. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw ingelogd? Mocht dit niet lukken dan zou ik wachten tot er iemand van Vodafone online is en je hiermee kan helpen. 

Eventueel kan je nog een melding maken in je My Vodafone app door bij je factuur op de 24/7 knop te drukken (rechts bovenin beeld van de app) en dan daar een melding maken. Dan komt je vraag bij de juiste afdeling en die kan het ook voor je uitzoeken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Bekijk in context

Dirk-de-Giraffe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

TD Vodafone is er mee aan de slag geweest. Probleem lijkt opgelost, kan nu details rekening april inzien. Wel jammer dat Vodafone nog niet heeft gereageerd  om aan te geven waardoor het probleem is ontstaan en wat zij hebben gedaan om dit op te lossen. Hoor graag nog van Vodafone over de oplossing.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dirk-de-Giraffe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee en een goede vraag. Als ik bij mij zelf kijk dan kan ik die van april wel inzien. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw ingelogd? Mocht dit niet lukken dan zou ik wachten tot er iemand van Vodafone online is en je hiermee kan helpen. 

Eventueel kan je nog een melding maken in je My Vodafone app door bij je factuur op de 24/7 knop te drukken (rechts bovenin beeld van de app) en dan daar een melding maken. Dan komt je vraag bij de juiste afdeling en die kan het ook voor je uitzoeken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Dirk-de-Giraffe
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat apart dat je de factuur van april niet kunt inzien, terwijl je zonder slag of stoot de factuur van maart wel kunt bekijken. Is dit zowel via de My Vodafone App als via de browser? 

Mocht het alleen via de My Vodafone App zijn en mochten de tips van @Energieboy niet tot een oplossing leiden, dan wil ik je aanraden om een melding te maken in je My Vodafone app door bij je factuur op de 24/7 knop te drukken. Er wordt dan automatisch een onderzoek aangemaakt voor de betreffende afdeling 🙂

Dirk-de-Giraffe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi energieboy, app opnieuw installeren heeft niets opgeleverd.  Ben nu met de helpdesk bezig. TD doet onderzoek.

 

Bedankt voor jouw reactie.

Dirk-de-Giraffe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor je reactie. Jouw voorstel had ik al in gang gezet.

Dirk-de-Giraffe
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

TD Vodafone is er mee aan de slag geweest. Probleem lijkt opgelost, kan nu details rekening april inzien. Wel jammer dat Vodafone nog niet heeft gereageerd  om aan te geven waardoor het probleem is ontstaan en wat zij hebben gedaan om dit op te lossen. Hoor graag nog van Vodafone over de oplossing.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat fijn dat het is opgelost. Ik denk dat bedrijven nooit zo happig zijn om te vertellen wat nu het probleem is. Als het technisch is dan is het misschien ook veel te ingewikkeld 😉. In ieder geval een fijn weekend gewenst. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Dirk-de-Giraffe
Welkom op de community van Vodafone. Ik leg je graag meer uit over issues. Vaak zijn dit soort issues systeem technisch. Het kan zijn dat de factuur niet correct klaar stond. Hierdoor kan My Vodafone niet de rekening inladen. Het kan een systeem issue zijn waarbij de factuur greyed out is etc. Vaak zijn dit indivuduele issues waarbij de oorzaak niet teruggekoppeld wordt naar de klant toe. Gelukkig is het bij jou opgelost en kun je de rekening weer inzien. Zodra het opgelost is, ontvang je via mail een terugkoppeling dat het onderzoek gesloten is.  Had je hierover al een mail ontvangen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic