In juni ben ik op vakantie geweest.
Al tijdens de vakantie klopte er werkelijk niets van de sms jes van Vodafone aan mij over wanneer 'alles op reis' aan of uitgezet was. Te laat, foutmeldingen bij juiste smscode, helemaal geen bevestiging enzovoort.
Het mag duidelijk zijn dat ik oplettend was op de rekening van juli.
Nadat ik de melding had gekregen was dat de rekening er was dus meteen de rekening opgezocht in ' my Vodafone'
Echter een rekening met een te hoog bedrag was zichtbaar, de details van de rekening echter alsmaar niet.
2 keer gemaild naar Vodafone (via de knop op de website) geeft geen enkele reactie en ook in 'Vraag&antwoord' in 'mijn Vodafone' komt niets te staan.
Pas nadat de te hoge rekening door jullie is geind kon ik de rekening details zien. Inderdaad helemaal fout.
Dan krijg ik eind juli een sms van Vodafone: ' uit onderzoek is gebleken dat je verbruikskosten van juli niet correct berekend zijn. Je hoeft verder geen actie te ondernemen, wij corrigeren dit op je volgende rekening. Vodafone'
Dat is het dan, nergens duidelijk hoeveel die correctie dan gaat zijn, nergens duidelijk of wel duidelijk is hoeveel dagen ik 'alles op reis'gebruikt heb enzovoort.
De chat is never nooit bereikbaar dus daar kan ik mijn vragen ook niet stellen.
Zijn jullie nu gek ofzo????
-Waarom wordt er niet gereageerd op emails?
-Ik ben niet jullie bank dus hoezo moet alsmaar dit te hoge bedrag uit blijven staan?
-Moet ik op grond van een dergeljke nietszeggende sms nu opeens vertrouwen dat het 'allemaal wel goedkomt'? Straks gaan jullie in augustus nog meer teveel geld innen omdat jullie foutief werkende systemen vinden dat het niet lager maar hoger had moeten zijn.
Mijn abonnement is inmiddels afgelopen. Jullie begrijpen, ik ben buiten Vodafone op zoek naar een nieuw abonnement. Dit is niet de eerste keer dat rekeningen binnen deze afgelopen contractperiode onjuist blijken te zijn en daarbij een lange periode geen ontvangst gehad ook. En julie 'geweldige' 4G is slechts een klein miniscuul puntje. Inderdaad bellen kan weer, maar verder is er van snelheid absoluut geen sprake.
Ik ben al lang klant van Vodafone met meerdere opvolgende contracten, maar het is afgelopen over uit. Ik heb het gehad met jullie.