Op 9 juli heb ik mijn nieuwe Sony Xperia Z ontvangen. Een nieuw toestel met een nieuw Red abonnement. Gelukkig hoort bij dat abonnement een vervangend toestel, want ik heb mijn vervangende toestel al bijna 3x zo lang als mijn eigen toestel...Helaas zat er geen contract bij. Over gebeld met Vodafone, maar dat was normaal, want ik was al klant en dan wordt er geen nieuw contract gestuurd. Ook meldde ik al dat hij erg heet werd bij het opladen, dat moest ik maar even aanzien. Na 2 weken ging het niet langer, het toestel werd kokend heet bij het opladen, ALS hij al oplaadde want dan moest hij eerst uit gezet worden, anders deed hij het niet, Ook liep de batterij meteen leeg. Weer gebeld met Vodafone en kreeg te horen dat het jammer was dat ik nu belde want binnen 7 dagen zou ik een nieuw toestel gekregen hebben... Ik vroeg hoe ik dat had kunnen weten en het antwoord was dat dat in mijn contract stond... Het feit dat ik geklaagd had dat er geen contract bij zat gold niet als argument... De mevrouw van Dynafix beloofde mij een zelfde toestel als ik inleverde. Had ze nooit mogen doen, want dat kon niet hoorde ik later... Mijn toestel werd opgehaald op 23 juli en ik kreeg mijn vervangende toestel, een Xperia T, een waardeloos toestel maar hij doet het tenminste. Via Track & Trace kon ik volgen wat er met mijn toestel gebeurde. Via allerlei interne reparatieafdelingen uiteindelijk naar een externe reparateur op 31 juli. En toen werd het stil... Na 2 weken heb ik een klacht ingediend bij Vodafone, antwoord was dat maar af moest wachten of de reparatie afdoende was... Weer een week later een klacht bij Sony ingediend. Tot op vandaag geen antwoord. Op 21 augustus stond plotseling in de T&T: Product klaar voor retourzending. Hoera! En op 23 augustus: Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel. Dat was fijn. Maar zou ik daar dan geen bericht van krijgen? Maandag 26 augustus Dynafix gebeld. Even nagekeken en... het toestel is niet te repareren en nu wachten wij op nadere berichten. Wat voor nadere berichten, dan moet er toch gewoon een nieuwe gestuurd worden? Nee daar ga ik niet over... Meteen daarna Vodafone gevraagd hoe het zit. Dat zou gevraagd worden aan de desbetreffende afdeling. Kunt u mij dan daarna terugbellen, over een uur of zo? Nee, natuurlijk niet, dat duurt 3 - 5 dagen. Vandaag is de 5de dag en nog steeds heb ik helemaal niets gehoord. Niet van Vodafone en niet van Sony. Ik neem aan dat ik mijn mening over het product en de service van Sony en de service van Vodafone hier niet hoef te geven...