ontevredenklant

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

waardeloos toestel en waardeloze service

Op 9 juli heb ik mijn nieuwe Sony Xperia Z ontvangen. Een nieuw toestel met een nieuw Red abonnement. Gelukkig hoort bij dat abonnement een vervangend toestel, want ik heb mijn vervangende toestel al bijna 3x zo lang als mijn eigen toestel...Helaas zat er geen contract bij. Over gebeld met Vodafone, maar dat was normaal, want ik was al klant en dan wordt er geen nieuw contract gestuurd. Ook meldde ik al dat hij erg heet werd bij het opladen, dat moest ik maar even aanzien. Na 2 weken ging het niet langer, het toestel werd kokend heet bij het opladen, ALS hij al oplaadde want dan moest hij eerst uit gezet worden, anders deed hij het niet, Ook liep de batterij meteen leeg. Weer gebeld met Vodafone en kreeg te horen dat het jammer was dat ik nu belde want binnen 7 dagen zou ik een nieuw toestel gekregen hebben... Ik vroeg hoe ik dat had kunnen weten en het antwoord was dat dat in mijn contract stond... Het feit dat ik geklaagd had dat er geen contract bij zat gold niet als argument... De mevrouw van Dynafix beloofde mij een zelfde toestel als ik inleverde. Had ze nooit mogen doen, want dat kon niet hoorde ik later... Mijn toestel werd opgehaald op 23 juli en ik kreeg mijn vervangende toestel, een Xperia T, een waardeloos toestel maar hij doet het tenminste. Via Track & Trace kon ik volgen wat er met mijn toestel gebeurde. Via allerlei interne reparatieafdelingen uiteindelijk naar een externe reparateur op 31 juli. En toen werd het stil... Na 2 weken heb ik een klacht ingediend bij Vodafone, antwoord was dat maar af moest wachten of de reparatie afdoende was... Weer een week later een klacht bij Sony ingediend. Tot op vandaag geen antwoord. Op 21 augustus stond plotseling in de T&T: Product klaar voor retourzending. Hoera! En op 23 augustus: Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel. Dat was fijn. Maar zou ik daar dan geen bericht van krijgen? Maandag 26 augustus Dynafix gebeld. Even nagekeken en... het toestel is niet te repareren en nu wachten wij op nadere berichten. Wat voor nadere berichten, dan moet er toch gewoon een nieuwe gestuurd worden? Nee daar ga ik niet over... Meteen daarna Vodafone gevraagd hoe het zit. Dat zou gevraagd worden aan de desbetreffende afdeling. Kunt u mij dan daarna terugbellen, over een uur of zo? Nee, natuurlijk niet, dat duurt 3 - 5 dagen. Vandaag is de 5de dag en nog steeds heb ik helemaal niets gehoord. Niet van Vodafone en niet van Sony. Ik neem aan dat ik mijn mening over het product en de service van Sony en de service van Vodafone hier niet hoef te geven...
21 Reacties 21
ontevredenklant
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb helemaal niets zwart op wit. Vodafone heeft tot op heden nooit iets van zich laten horen. Ik heb overal steeds zelf achteraan moeten bellen en tot op heden heb ik nog steeds niets officieel gehoord. Ik heb dat natuurlijk wel gevraagd, maar dat behoort niet tot de policy is mij steeds verteld. Wat mij betreft mag Vodafone de Z zowel als de Z1 in iedere gewenste lichaamsopening proppen. Ik heb begrepen dat zij Sony zowel als Nikon voorlopig niet meer zullen leveren. Vandaar de voortvarende wijze waarop deze dame mij te woord heeft gestaan. Of wellicht dat er in het dossier stond dat de volgende die dit lastige z...wijf (oftewel mij) te woord zou moeten staan dit terug zou moeten draaien. Dat kan natuurlijk ook. Maar ik heb het helemaal gehad met deze oplichtersbende! Als je een brood steelt omdat je honger hebt word je overgedragen aan de politie, maar Vodafone mag ongestraft doorgaan met liegen en bedriegen.
ontevredenklant
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog eens proberen: als je onvriendelijke dingen over Vodafone opschrijft dan halen ze het bericht weg! Maar mijn reactie kwam hierop neer dat ze helemaal niets hebben laten horen, dus niets zwart op wit hebben gezet. Ik heb iedere keer weer zelf moeten bellen. Totop de dag van vandaag heb ik nog nooit iets van Vodafone gehoord. Ze hebben me niet geschreven, niet gemaild en niet gebeld over mijn telefoon. Alles gaat mondeling en alleen als ik opbel, hetgeen natuurlijk veel makkelijker is als je normen en waarden anders zijn dan verwacht zou mogen worden van een fatsoenlijk bedrijf.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic