Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 28-06-2013 een simonly bestelling geplaatst bij Vodafone, met als extra Vervangend toestel service, maar in de voorwaarde lees ik dat dit helemaal niet geld bij een simonly klopt dat of klopt h...

Verzekering? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in januari jl. een iphone abonnement afgesloten inclusief verzekering. Echter kijk ik nu mijn rekeningen/facturen door en zie nergens verzekering gefactureerd staan. Klopt dit en is dit verreke...

Verlengen!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kan mijn abonnement vandaag verlengen, ging even naar de s4 kijken op gsmwijzer.nl moet ik 79 euro bijbetalen en als ik nieuw abo wil aansluiten 34 euro. Wat een onzin toch, jullie raken all...

Re: besmette MMS Alleen-lezen Onopgelost

Hey jenet, Welke afzender stond erbij? Het zou kunnen dat iemand je een MMS heeft willen sturen maar dit naar jouw e-mail adres heeft gedaan en niet naar je 06 nummer. In zo'n geval komt de tekst, het...

Storing 5175 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb al twee dagen geen bereik. Kan allleen nood oproep selecteren.Is er een storing of zijn er werkzaamheden in het postcode gebied van 5175? Met vriendelijke groet, Gerben

Abonnement verlagen? Alleen-lezen Onopgelost

ruim 2 maanden geleden werd ik opgebeld met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen met een ander toestel. Op zich een goede aanbieding en voor mij tijd om over te stappen op een smartphone. Ik...

OpReis Pakket Alleen-lezen Onopgelost

Als ik de BloX "OpReis pakket" aanzet, kan ik dat dan ook voor maar 1 maand doen? Ik ga namelijk niet zo lang op vakantie. Oftewel kan ik die BloX dan weer als ik thuis kom uit zetten?Kost me dat dan ...

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de laatste software update, 3.20.401.1, heb ik problemen met mijn bereik.Mijn bereik gaat als een jo-jo op en neer. Soms één streepje, het volgende momentweer 5 of regelmatig helemaal geen berei...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen