Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,269Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Wijzigen simonly Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op het moment een simonly van vodafone. Einddatum maart 2014.Ik zag het aanbod van het red-abonnement voor 50 % korting bij die winkels die verbouwd gaan worden en dat het mogelijk is om voor €...

Volume muziek Xperia Z werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een probleem met het geluid van muziek, videos, games en andere media. Ik kan het volume van 'Ringtone en meldingen' en 'Alarmen' wel aanpassen. Zowel via de knopjes aan de zijkant als via 'Ins...

Koninginnedag! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, het is zo ver! De (voorlopig) allerlaatste Koninginnedag komt er aan. Dit jaar vieren we het nog en vanaf volgend jaar hebben we een koning en een Koningsdag. Ik vraag me af of ik er a...

Bas door Oud Community Moderator

Berichtencentrum Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu sinds een tijdje een iPhone 4s, en ik vond het altijd super handig dat 'ie afspraken uit mijn agenda in het berichtencentrum zette, zodat ik altijd makkelijk m'n afspraken kon bekijken, maar...

dataverbinding valt steeds uit S Advance Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dataverbinding valt steeds uit. Daarna kan ik met de knop aan de zijkant de verbinding niet meer aan zetten. Als ik de telefoon dan uitzet doet hij het weer een tijdje maar valt dan weer uit. De ...

Simm Alleen-lezen Opgelost

Heb iPhone 4 ontvangen na verlenging abonnement inclusief micro simm. Abonnement verloopt in juli 2013 . Hoe kan ik micro simm activeren. Huidige simm in Samsung past niet in i phone.

Verlenging Contract gaat geheel mis! Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouw, Mijn huidige mobiele contract loopt begin augustus a.s. af en aangezien ik al benieuwd was of er verlenging met nieuw toestel mogelijk was heb ik 25-04 j.l. via MyVodafone gekeke...

simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

ik wil mijn nano-simkaart activeren, maar kan dat alleen door te bellen naar dat 0800 nummer? ik zit namelijk in belgie, en ik kan dat 0800 nummer daar niet bellen. is er een oplossing hiervoor?

Galaxy S4 vraag Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Als ik nu nog de galaxy s4 bestel, wanneer zou ik hem dan hoogstwaarschijnlijk binnen krijgen?Ik ben al naar de winkel in de stad gegaan, maar iedere winkel heeft alleen nog witte liggen.Ik wil ...

Blackberry simkaart nu gebruiken in LG Optimus L7? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Nadat mijn BB kapot is gegaan heb ik mijn BB simkaart in de LG optimus L7 gedaan en op zich lijkt het allemaal te werken. Nu moet ik mijn prepaid tegoed gaan opwaarderen en is of ik hiervoor we...

pasword reset en inloggen My Vodafone app onmogelijk (IOS) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vanwege een netwerkstoring ben ik uitgelogd op de My vodafone app (wat al raar is op zich).Paar x m'n wachtwoord ingevoerd, zonder succes. Dus een nieuw wachtwoord aangevraagd via de MyVodafone ...

creditcheck Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik had een vraag wordt er door vodafone nog een creditcheck gedaan als je een Abonnement afsluit mijn partner die heeft in het verleden schulden gehad die zijn pas allemaal afgelost er liep ook ...

contract afkopen Alleen-lezen Onopgelost

hoelang duurt het voordat het afkopen van een contract geregeld is? Vrijdag as. is het 2 weken geleden dat ik een bevestiging heb gehad dat het afgehandeld zou worden.

Geen 3g verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb 2-3 dagen geen 3g netwerk verbinding alleen G/E Ik woon in provincie utrecht. Is dit al bekend? Of wat kan ik er tegen doen? Met vriendelijke groet.

Al 3 dagen geen bereik en 3G Alleen-lezen Onopgelost

Woensdag is het eigenlijk begonnen, geen bereik... soms staat er wel dat ik bereik heb, maar blijkt niet zo te zijn, 3G doet het niet, ik kan niet bellen, kan geen oproepen ontvangen en geen smsjes ve...

Voutje bedankt.... Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 23 Maart een aanvraag ingediend voor een abbo MET nummerbehoud bij vodafone ism de nieuwe Samsung Galaxy S4. Mijn abbo bij de oude provider liep 13 April 2013 af en aangezien de Galaxy eind Apr...

Zeer slecht bereik 6718 SM Ede / 6821 HX Arnhem / 6824 KS Arnhem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb enorm slecht bereik ervaren 6718 SM Ede zowel 3G als 2G, met iphone 4, vliegtuigmodus aan-uit. Heel vaak GEEN NEtwerk kond dus niet bellen of sms'en heel vervelend. Het is zowel binnen a...

oproepblokkering Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zelf een samsung galaxy s3 van vodafone zonder problemen. Mijn broer heeft het identieke toestel ook bij vodafone, maar kan sinds gisteren niets meer. Kan niet gebeld worden en ook niet bellen....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen