Jvd schreef:Waarom stuur je je toestel via The Phonehouse op terwijl je deze via Vodafone hebt gekocht?
Bij mij was iets soortgelijks aan de hand, ik heb hem toen op advies van sony via de phonehouse op laten sturen naar sony en toen ben ik mijn xperia z 3 weken kwijt geweest. Uiteindelijk kreeg ik ook het bericht dat hij niet meer te repareren was. Maar dat ik wel een nieuwe kreeg. Dus uiteindelijk een week later kreeg ik bericht dat ik mijn nieuwe xperia z kon ophalen bij de phonehouse. Ik zou eerst alleen de telefoon krijgen (dus zonder doos, oplader enzo) maar toen bleek dat ik gewoon alles kreeg dus dat was wel leuk meegenomen. Maar het duurt idd te lang en is zeer slechte service van vodafone. Even voor de duidelijkheid, ik heb mijn telefoon online bij vodafone besteld.
ArHu schreef:Het forum is daar ook eigenlijk niet voor bedoeld. Het forum is ervoor bedoeld dat klanten elkaar met vragen kunnen helpen. We geven als moderators wel antwoord op vragen maar eigenlijk moet je hier als richtlijn nemen: als een andere klant geen antwoord kan geven op jouw vraag hoort die vraag niet thuis op het forum. Daarvoor hebben wij inderdaad Facebook en Twitter. We verwijzen daar naartoe omdat wij in een team zitten dat zowel hier actief is als op Facebook en Twitter, dus grote kans dat ik zowel hier reageer als op Twitter. We zouden natuurlijk ook kunnen verwijzen naar onze telefonische klantenservice maar vaak is Twitter/FB makkelijker omdat we er dan al vanaf weten en omdat we daar 24/7 actief zijn. 😉 Maar, het blijft natuurlijk je eigen keuze! Via mail contact opnemen kan ook gewoon.
Inderdaad, ik heb hetzelfde moeten doen en ook een twetter want dan kunnen ze persoonlijk info uitwisselen ofzo. Nooit begrepen waarom dat niet via een pb op het forum kan of gewoon via de mail. Man ik log in op de Vodafone site om mijn abbo te beheren, hoeveel persoonlijker wil je het hebben?
Via de mail en telefoon word je afgescheept, als je al antwoord krijgt....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.