hapkido

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waar is sport 1

Ik heb me in December een vodafone alles in 1 laten aanpraten  aan de deur met de zekerheid dat vodavone sport 1 in zijn pakket heeft.
nu heb ik met de klantenservice gebeld die hebben gekeken in hun aanbod en daar stond sport 1 niet bij, dus een misaanschaf.
Ze kunnen niets voor me doen maar er waren meer mensen die met dit probleem lopen dus moest ik maar op de forum kijken en me bij de klachten aanmelden in de hoop dat als er genoeg aanvraag is ze het misschien bij het aanbod bijzetten???
is hier bij jullie iets bekend over? of wordt ik ook hier niet juist over ingelicht.

m.v.gr

Hapkido
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Hapkido,

Leuk dat je je hebt aangemeld voor het Forum, welkom! Vervelend dat dit je is overkomen, ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. We kijken uiteraard naar klachten die op het forum binnen komen, echter is dit geen garantie. Wat is er precies gezegd in het telefoongesprek? Via het Forum hebben we namelijk geen mogelijkheid om privégegevens te overleggen, dus is het lastig om dit soort individuele gevallen op te pakken. Het is uiteraard de bedoeling dat je je ervaringen hier deelt, wellicht zijn er meer mensen die hierop willen reageren zodat er meer van dit soort gevallen in kaart gebracht kunnen worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic