Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,072Oplossingen
  • 1,451Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Microsim Iphone 4S? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb vandaag mijn Iphone ontvangen en ik nu zag dat mijn huidige simcard er niet in past.Op internet e.e.a. opgezocht, heb ik blijkbaar een microsim nodig. Diverse forums en films gezien dat ...

hxcwina door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

help! Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal,ik heb vandaag mijn blackberry blox aangezet (12,50) ik kan nu alleen maar internetten.. maar pingen en twitter facebook enz.. doen het niet.. ook kan ik niet op app world , er staat da...

torch door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dekking en mobiel internet PC 4006 en 4131 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allen, ik heb mijn abbo bij TM vervroegd beeindigd ivm slechte dekking en wegvallende internet. Nu wil ik een abbo bij VF nemen met uiteraard mobiel internet. Maar ik ben bang dat de netwerkdekkin...

WiFi verbinding als knipperlicht Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week dat ik mijn desire s heb geüpdate naar android 2.3.5 met htc sense 3.0Heeft het toestel niet altijd een Wifi verbinding in huis. Wanneer ik hem uit "slaapstand" haal heeft de telefoo...

manne door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC Desire / HTC Wildfire reboot Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik ben sinds november vorig jaar in het bezit van een HTC Desire. Leuk toestel.Echter de laatste dagen had ik last van het constant opstarten/uitschakelen van mijn toestel. Accu los ge...

RPM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet op Samsung Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Ik heb een Samsung Galxy S2 en sinds begin deze maand heeeel langzaam of geen internet meer.Op de telefoon is wel te zien dat 3G of HSDPA aanwezig is, maar ik kan geen internet pagina openen. Ook...

MiloRS door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een normaal mobiel internet abbonement van 50 euro per maand bij Vodafone, En ik moet het binnenkort verlengen, kan ik het verlengen naar een abbonement met Tablet erbij ??

wiebev door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

fm ontvangst op S 5660 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik wil graag naar fm radio luisteren met een headset waarmee ik ook kan telefoneren, maar de fm radio valt tussendoor steeds weg. Kent iemand dit probleem? Oplossing??B.v.d.Danielle

dadauser door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ping en watsapp doen het niet. Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik had eerst een bb curve met een vodafone abonoment, deze is kapot gegaan, nu heb ik een bb bold 900 gekocht, simlockvrij. dus ik heb mijn simkaart hierin gedaan, en alles werk, behalve ping en...

Kan bb blox niet aanzetten Alleen-lezen Onopgelost

hallo Ik heb mijn beltegoed opgewardeerd maar kan mijn bb blox niet aanzetten in het smsje wat ik van vodafone krijg staatmijn huidige tarief kan ik deze dienst niet gebruiken.Wie kan en wil mij helpe...

chan1222 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry curve 8520 PROBLEEM Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb sinds 4 weken een mooie blackberry curve 8520 gekocht.Alleen nu heb ik een GROOT probleem.Mijn blackberry is ermee gestopt.Hij start dus niet meer op.Wat moet ik doen? Mvg, Nitropwnd

Netwerk/Ontvangst problemen. Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb sinds een week last van Netwerk problemen en ontvangst problemen.Of ik heb ineens Duits netwerk terwijl ik in NL ben, of gewoon uren totaal geen ontvangst. Waar ik ook ben, in de winkel,...

Berry door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Mobile Protect- Test de nieuwste Vodafone app! Alleen-lezen Onopgelost

Kun jij nog een bug ontdekken? Zie je nog verbeterpunten? Voldoet de app aan je verwachtingen? En waarin onderscheidt deze app zich ten opzichte van soortgelijke apps? Download snel de gratis Vodafone...

gerdehaas door Raadgever
  • 87 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 13 Likes

Overzetten contacten Alleen-lezen Onopgelost

Overzetten contacten van sim kaart naar telefoon geheugen lukt me niet via een opdracht bij Nokia E 75, wel elk contact individueel,is er een mogelijkheid aan te geven ? Dank Har06

Har06 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bb bold 9000 pin werkt niet, it beleid schakeld het uit Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een bb bold 9000 alles werkt wel alleen als ik bbm wil opstarten staat er uitgeschakeld door het it-beleid.hoe kan ik dit veranderen zodat mijn bbm het weer doet?

Smsen en bellen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een blackberry curve 8250. maar als ik wil smsen dan krijg ik ongeidentificeerde abonnementhouder in beeld.Daardoor kan ik niet smsen of bellen. Ik had al contact opgenomen met jullie, en ik mo...

blackberry internet problemen Alleen-lezen Opgelost

Ik had al een tijdje interblox van 12,50 per maand, maar ik had te weinig btg er op staan en toen was hij verlopen die volgende dag heb ik er zo snel mogelijk btg op gezet en naar blackberry aan gesms...

(Banned) Vodafone Commercials Alleen-lezen Onopgelost

Hi mede forumgebruikers, Puur ter gein ende vermaeck 

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Internet Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

L.S., Sinds een paar dagen kan ik alleen maar `pingen` whatappen en op facebook via WIFI. Kreeg als advies om te `updaten` Heb ik geprobeerd maar kom er niet door! Heb een BB Torch 9800.Kunnen jullie ...

zjaq66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen