Mardo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buurlandenbloxx

Ik ben sinds vandaag klant bij Vodafone.
ik wilde vandaag de de buurlanden blox inschakelen voor 6,50 per maaand gratis bellen in DL en BE aangezien ik een onbeperkt abbonnement heb dacht ik, nee hoor
deze is ineens niet meer beschikbaar, terwijl ik toen ik klant werd 1 maand geleden daarom voor vodafone heb gekozen
klantenservice 3 maal gebeld, totaal 40 minuten gewacht zonder resultaat tot op heden, ook niet teruggebeld zoals afgesproken.

wat zijn jullie ervaringen en waarom maakt Vodafone haar beloften niet waar terwijl je platgebeld en gevraagd wordt om mee te werken aan onderzoeken om de dienstverlening te verbeteren.

begin eens eenvoudig weg te doen en bieden wat beloofd en afgesproken is, benieuwd of ik uberhaubt wat hoor




6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Mardo,

Van welk abonnement maak je dan precies gebruik? Dan kan ik nagaan of de BloX voor jou beschikbaar is. Hoe heb je de bestelling van je abonnement destijds gedaan?
Mardo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb RED Super en nee helaas niet omdat ik er destijds 23 mei jl uit werd gegooid bij online bestellen. Na contact met de helpdesk maakte ik me geen zorgen, er werd gezegd dat altijd de buurlanden bloxx kon bijboeken. Gisteren toen mijn abb inging bleek dat niet mogelijk.

Klantenservice zegt vandaag, uiteindelijk dat ik mag opzeggen omdat alternatieven en een abonnement zonder buurlandenbloxx voor mij juist ONVOORDELIG is maar dan ben ik mijn nummer dat ik al jaren heb, en mijn mogelijkheid om te bellen kwijt. Morgen ga ik op vakantie en dus heb ik geen tijd een andere provider te kiezen en ik kan natuurlijk ook niet zonder telefoon maar dat begreep men niet bij jullie klanten'service'

ik ben erg teleurgesteld, een oplossing van jullie kant is zo eenvoudig maar jullie klantenservice is een regelrechte ramp. Zij hangen in scripts vast, zeggen 100X dat je je begrijopen maar bieden geen oplossing. In de 5 maal en 2 uur dat ik met hen gebeld heb zij alle trucs op klanten af te wimpelen de revue laten passeren, laten wachten, doorverbinden met keuze menu's, verbinding verbreken, afspraken maken die niet kunnen als je weer ns doorverbonden bent, valse namen opgeven, niet terugbellen etc.

Vervolgen word je gevraagd om mee te doen aan een klanttevredenheidsonderzoek, aangegeven dat ik zeer ontevreden ben maar daar hoor je ook niets op

HELP!!!! Ben benieuwd of deze energie tot iets leidt, ik laat het er sowieso niet bij zitten, werkelijk schandalig zoals jullie je klanten behandelen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Mardo

Wellicht kun je nog eens bellen of het mogelijk is om je abonnement om te zetten naar een oudere variant van het Red abonnement waarbij die bundel wel kan. De kosten moeten dan natuurlijk wel even hoog blijven. Ik durf het je niet te garanderen maar wellicht is dat in dit geval wel mogelijk.
Mardo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ik al gevraagd maar schijnt niet mogelijk te zijn. bovendien is het onmogelijk iemand aan de telefoon te krijgen die buiten scripts om iets kan vertellen. Je kan gewoon niemand te pakken krijgen die iets kan regelen, er zijn zulke makkelijke oplossingen

Ik zou graag door iemand gebeld worden die een oplossing kan regelen.

Ik heb al twee uur aan de telefoon gezeten met NoNo's sorry met alle respect maar kansloos
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Mardo ,
Ow jammer om te lezen. De collega's zitten niet aan scripts vast. Zij moeten wel helder aangeven wat de mogelijkheden zijn en wat niet kan, sommige combinaties kunnen gewoonweg niet. Hetgeen jij vraagt is daar een voorbeeld van. Wij bieden deze BloX niet meer aan. Het is dan ook technisch gezien niet meer mogelijk deze aan te sluiten. Als er een mogelijkheid was geweest dan had ik hem je graag aangeboden, maar in dezen moeten we passen.
Mardo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toen ik me n maand geleden aanmeldde kon het nog wel, prima als iets ineens niet meer kan maar ga dan coulant om met n nieuwe klant die juist daarvoor klant is geworden. Verder is het natuurlijk schandalig dat je twee uur aan de telefoon hangt en tot op heden geen oplossing , ook hier niet. Ik wil wel weg maar wil mijn nr niet kwijtraken en zit momenteel in het buitenland en kan dus ook geen alternatief vinden. Ook hier weer geen oplossing, bel je klant eens en del n echte oplossing voor. Ik kan er zelf zo drie redelijke verzinnen, maar daarvoor is menselijk contact en persoonlijke communicatie onontbeerlijk.
Ben benieuwd, ik zou gewaardeerd moeten worden voor de energie en het geduld met Vodafone. Jullie doen veel en duur klantenonderzoek bel ns 30 m met n intelligente ontevreden klant zou ik zeggen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic