Leoniesapulette

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

vodafone en mijn ziggo account loskoppelen

Hey @Lycke Vodafone 

Ik wil graag mijn Vodafone en mijn ziggo account loskoppelen. Ik heb een fout gemaakt en heb die twee accounts gekoppeld zonder dat dat moest. Wat moet ik doen?! De emails zijn ook verschillend en horen niet gekoppeld te zijn. Ik woon onder hetzelfde dak als de eigenaar van mijn ziggo en moet eigenlijk wel mijn adres behouden.

Er zit ook nog een account van Vodafone in mijn ziggo gekoppeld, maar die moet blijven bestaan. Alleen het account voor Leonie Sapulette moet losgekoppeld worden. Kunt u mij hiermee helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Leoniesapulette
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het wordt al geregeld, dus er is niks aan de hand. Bedankt voor de snelle reactie!

@Energieboy 

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Leoniesapulette ,

Je ontvangt z.s.m. een reactie terug, vul alvast de gegevens in via de profielinstellingen. Dan kan men gelijk aan de slag!

Ik zie dat je het topic dubbel hebt gepost, laten we het tot dit topic houden. Dankjewel.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Misschien voor de makkelijkheid, volg deze link voor je profielinstellingen en vergeet niet dat de mensen van Vodafone vanaf maandag weer online zijn om je te helpen. Dus vanaf maandag zullen ze hier weer online zijn en je vraag kunnen beantwoorden.

Profielinstellingen:
https://forum.vodafone.nl/settings/profile

Leoniesapulette
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het wordt al geregeld, dus er is niks aan de hand. Bedankt voor de snelle reactie!

@Energieboy 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic