Pelusa070

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone blackberry service

Mijn Blackberry 9900 is pas geleden gestolen en ik heb een vodafone blackberry service terwijl ik daar nu niks aan heb omdat ik geen blackberry meer heb en voor niets betaal, Is het mogelijk om het af te sluiten? Anders blijf ik maar betalen voor iets wat ik niet meer heb. Ik hoop dat jullie graag met mij meedenken.
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Pelusa070 schreef:
Mijn Blackberry 9900 is pas geleden gestolen en ik heb een vodafone blackberry service terwijl ik daar nu niks aan heb omdat ik geen blackberry meer heb en voor niets betaal, Is het mogelijk om het af te sluiten? Anders blijf ik maar betalen voor iets wat ik niet meer heb. Ik hoop dat jullie graag met mij meedenken.
Hoi Pelusa070, welkom op het Vodafone forum. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice of een bericht te sturen naar de Vodafone 24/7 Webcrew. Je kunt dan een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's zullen je dan om Vodafone gegevens vragen in een privebericht. Deze gegevens kan ik via het forum niet vragen. Mijn collega's helpen je graag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic