davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Plots probleem met Photobucket plaatjes

Ik beheer een aantal websites waaronder een van een landelijke vereniging waar we een forum op hebben en we gebruik maken van externe media hosters om plaatjes op te slaan en op het forum te gebruiken. Zoals imageshack mijnalbum photobucket etc.
 
Nu heb ik sinds kort een probleem op mijn HTC HD2 ik kan alle plaatjes van alle media hosters gewoon zien alleen plaatjes die gehost worden bij photobucket kan ik niet meer zien op mijn HD2 terwijl met mijn Ziggo verbinding de plaatjes gewoon wel zichtbaar zijn.
 
Ik heb al eens de proxy server uit gevinkt op mijn toestel maar dat helpt niets. Ik ontdek net terwijl ik dit schrijf dat het probleem zich alleen in IE mobile voordoet en niet in de Opera browser. Het maakt verder ook niet uit of ik via 3G (Vodafone) of Wifi via thuis netwerk (Ziggo) online bent dus het is een IE mobile probleem lijkt me.
 
Ik heb dit probleem niet eerder gehad en ook niets veranderd. Ik weet wel dat er dingen bij photobucket aan het veranderen zijn heb ik begrepen maar ik vind het dan toch raar dat ik in IE opeens de plaatjes niet meer zie maar op mijn desktop de plaatjes gewoon wel kan zien in IE9, Firefox 19 en Safari.
 
Misschien komt iemand dit gedrag van IE mobile bekent voor?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey Guido, welkom op het forum.

Ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik zoiets hoor. Als het zowel via wifi als 3G gebeurd en op alleen deze browser voorkomt, dan kan het haast niet anders dan dat het probleem in IE mobile zit.

De HD2 heeft als OS Windows Mobile 6 toch? Ik weet niet hoe de support voor W6 Mobile momenteel is, maar ik kan me wel voorstellen dat er in photobucket vernieuwingen worden doorgevoerd die niet meer compatible zijn met de standaardbrowser uit W6. Opera en de andere browsers zijn Apps van een ander bedrijf die waarschijnlijk wel nog met enige regelmaat updates krijgen.

Kan dat misschien de oorzaak zijn? En is er misschien nog een update voor de IE beschikbaar?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic