Hoodb00y12

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verzekeren

hallo,

ik heb sinds een week een i phone 4s aangeschaft, en ik wou deze laten verzekeren. ik heb via vodafone de verzekeringsbrief ingevuld en verstuurd via mail, moet ik verder nog wat gaan doen? En hoe weet ik of mijn mobiel nu verzekerd is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Hoodb00y12,

Mijn dank aan WhiteWolf voor de terechte vragen en dank voor de antwoorden. Dit is inderdaad alles wat je hoef te doen, het kan min/max 2 weken duren voordat het verwerkt is. Dus dit is even afwachten over hoe of wat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Hoodb00y12 ,
 
Welkom op het forum =D goeie vraag, maar er komen wel wat vragen bij mij omhoog.

  • Welke verzekering formulier heb je ingevuld
  • Waar en hoe heb je het verstuurd?
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
Hoodb00y12
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had me ingelogd op me my vodafone, en stond daar van tip je hebt nieuwe mobiel , je kon vodafone garant aansluiten dus ik klik daarop kon je zon aanvraag formulier downloaden en die heb ik gedaan en helemaal ingevuld en stond een mail bij waar je het naar toe kon sturen.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Hoodb00y12,

Mijn dank aan WhiteWolf voor de terechte vragen en dank voor de antwoorden. Dit is inderdaad alles wat je hoef te doen, het kan min/max 2 weken duren voordat het verwerkt is. Dus dit is even afwachten over hoe of wat.
Hoodb00y12
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dankjewel..het is me nu wel duidelijk geworden
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic