naomipeertje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verwachte duur storing en eventuele compensatie

Hoi Vodafone,

Jullie kampen sinds 13.00 vanmiddag met een storing. Erg vervelend allemaal, ook voor jullie.

Ik probeer nu echter al een tijdje te achterhalen tot hoe laat de storing gaat duren, maar wanneer ik dan naar jullie klantenservice bel wordt de verbinding gewoon verbroken.

Ik wil dus graag weten tot hoe laat de storing ongeveer gaat duren en wat de eventuele compensatie hiervan gaat zijn. Want ik heb vanaf vanmiddag 13.30 geen gebruik kunnen maken van mijn internet en kan ik tot op heden niet bellen.

vr gr
Naomi Peereboom
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @naomipeertje,

De problemen met het netwerk zijn ondertussen volledig opgelost. Lees in het algemene topic meer informatie hierover: http://voda.fo/ne/qsw2m.

Groetjes,
roovers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon Dit is nog geen antwoord op de vraag over compensatie.

Kun je aangeven hoe Vodafone mij als klant tegemoed gaat komen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
In het geval van deze storing wordt er geen compensatie gegeven @roovers.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic