Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoon traceren Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik ben mijn telefoon verloren vannacht. Ik zie op internet wisselende berichten over de telefoon traceren, het gaat om een Samsung s4. Ik heb mobile & protect, kun je het daarmee traceren? HelpG...

Verzameltopic: Time Out op je abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik ga van februari 2015 een half jaar reizen in Australië/Nieuwzeeland. Echter mijn 2-jarig abonnement loopt dan nog door terwijl ik daar ben. Is er een mogelijkheid om het abonnement ...

Rikkjeeh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beveiligingsupdate Samsung S8 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een maandje nu de Samsung S8 (Vodafone branded) en de beveiligingspatch staat nog November 2017. Het is nu bijna februari, dus hoe is dit mogelijk?De update van december bevatte veel vern...

Basre door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing klantensysteem en My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/bu72xOp dit moment ervaren we problemen met ons klantensysteem. Hierdoor zijn onze website, de webshop en de My Vodafone (app) omgeving niet of beperkt beschikbaar. Daarnaast kunnen ...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Problemen met bellen en internetten Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/k0hfaHallo allemaal,Een klein gedeelte van onze klanten kan momenteel problemen ervaren met bellen en internetten. Indien je problemen ervaart kan het uit- en aanzetten van je toeste...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Netwerk snelheid in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom nogal regelmatig in Duitsland.Daar erger ik me blauw aan Vodafone.Ze schroeven bij roming de bandbreedte zover terug dat je niet fatsoenlijk kunt internetten.Daar heb ik geen abo voor genomen, ...

hkevers door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone zijn hun medewerkerings niet waard Alleen-lezen Onopgelost

om dat nu al een week een klein plastic palletje stuk is, kan ik een week niet bellen, wordt ik 5 keer in de winkel doorverwezen naar andere zaken. Het gaat om een heel klein palletje dat er in moet z...

Suggestie Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Omdat Vodafone nu samenwerkt met Ziggo dacht ik dat het wellicht een idee is om een gecombineerde belbundel aan te gaan bieden die voor de mobiele lijn en vaste lijn aangeboden kan worden...

D-2010 door Stamgast
  • 55 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

abbo verlengd naar Sim Only Alleen-lezen Onopgelost

we hebben jl. 6 maart 2 x van een vaste abonement verlengd naar Sim Only abonement.een Sim Only pakket abonement is binnen gekomen en gaar]t April pas in.de andere abonement gaat pas in July in maar v...

edbe door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

maandbundel ineens geen maand meer geldig? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een 1GB maandbundel lopen via mijn Vodafone prepaid. Deze heb ik de 1ste van de maand laten starten. Want dat is wel zo makkelijk.Nu krijg ik net een berichtje dat deze verlengt is, maar dat de...

Blokkeren Alleen-lezen Opgelost

Kan men sms'jes apart van bellen blokkeren?

Taske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone ringtone maken en kopieren Alleen-lezen Opgelost

iPhone ringtone maken en kopieren Hallo alle, ik heb een app op me telefoon waarbij ik ringtones kan maken en vervolgens via Itunes op me telefoon moet zetten. Maar nou moet ik bij Tonen schyronoseren...

HarryJS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dekkingskaart en 4G+ netwerk Alleen-lezen Opgelost

L.S.,In de my Vodafone app geeft de dekkingskaart in het Bellen en SMS menu automatisch 4G+ aan.De 4G+ planning geeft in het Vandaag menu 4G+ april 2018 4G+ juli 2018 aan.De locatie heeft in beide gev...

BasBanning door Gedreven Meedenker
  • 65 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 20 Likes

[Accesoires] voor je iPhone Alleen-lezen Onopgelost

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de ZAGG InvisibleShield Privacy Screenprotector?Het gaat mij dan met name om het stukje 'privacy'. Ik zit erg te twijfelen of ik deze moet halen of niet omd...

randyjc door Gedreven Liefhebber
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 17 Likes

Aanbod voor klanten? Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, ik ben al jaren klant van Vodafone, nu ik mag verlengen krijg ik als aanbod (van wederom een zeer onvriendelijke KLANTENservice medewerker) hetzelfde als nieuwe klanten exclusief aansluitin...

Cobus007 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement van moeder op zoons naam en Verzekeringsvraag Alleen-lezen Opgelost

Hi Vodafone, Inmiddels ben ik al ongeveer een jaar 7/8 klant bij jullie met een abonnement op mijn moeders' naam. Inmiddels werd ik een beetje gek van het bureaucratische gedoe dat ik in de winkels ni...

MichaelV door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

iphone 4g - contacten kwijt na verkeerde synchronisatie itunes Alleen-lezen Onopgelost

Een paar dagen geleden sloot ik mijn iphone aan op mijn pc waar op dat moment het profiel van mijn man actief was. Itunes ging automatisch synchroniseren, aangezien ik niet mijn muziek wilde vervangen...

Corina door Gedreven Ontdekker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile protect - een ervaring Alleen-lezen Onopgelost

Het duizendste topic over dit onderwerp waarschijnlijk, en ook nog eens belachelijk lang. Ik wil echter mijn ervaring delen in de hoop dat die anderen narigheid kan besparen. Mijn bedoeling is informa...

ESteA door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe krijg ik een kopie van mijn contract of pakbon Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een kopie nodig van mijn vodafone contract. Weet iemand waar ik mijn contract kan vinden? Alvast bedankt!

hch door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen