Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sms herhaling Alleen-lezen Onopgelost

Een sms verstuurd vanaf een NL nummer in Birma naar mijn Vodafone nummer in Birma blijft binnen komen Hoe kan ik dit stoppen op een Nokia telfoon (oud model)

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Op 4 maart 2018 loopt mijn abonnement af. Nu kan je 4 maanden vantevoren verlengen (dat zal dus rond 4 november 2017 zijn), maar My Vodafone geeft aan dat ik nu al kan verlengen. Hoe k...

Uwi door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling retour toestel vermist Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, heeft er iemand ervaring met retourneren van een bestelling. Op 5 oktober 2017 toestel netjes retour gestuurd. Op 9 oktober 2017 via PostNL bericht gekregen via track en trace dat het pak...

Klacht slecht netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag, Graag zou ik willen weten waar ik mijn klacht kan indienen, ben net klant bij jullie en al nog geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon omdat simkaart niet meer was gestuurd. Nu deze ...

Anneke28 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Weer geen 4g Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb voor de zoveelste keer geen 4g in de bus, thuis of bij mijn vader. Terwijl mijn vader gewoon 4g+ heeft. Ook hebben ik en hij alle instellingen al nagecheckt en konden niks vinden. Ik woon...

Tomodovodoo door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bundel geldig in Roemenie Alleen-lezen Onopgelost

HalloIs mijn bundel ook gratis t gebruiken in Roemenië. Wat is namelijk raar vind is dat van Roemenië geen bedragen zijn genoemd. Hij zegt dan Oeps, eris iets niet goed en gaan het oplossen. Maar dat ...

AlexDorst door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oververhitting telefoon Alleen-lezen Opgelost

Heeft iemand wel eens gehoord van oververhitting van de telefoon in de slaapstand of bij het opladen. In de winkel adviseerde men mij de beschermhoes thuis te verwijderen waardoor oververhitting uitge...

status bestelling Vodafoneshop Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kom ik achter de status van een pre-order in de Vodafoneshop. Vorige week heb ik een pre-order geplaatst (alleen telefoon). Behalve een papiertje heb ik niks gekregen. Een winkel bellen kan niet. ...

lwlummen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung J7? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik zie dat de Samsung J5 (2017) wel met wifi kan bellen. Wanneer kan dit met de J7 (2017)?

Vodafone inruildeals Alleen-lezen Onopgelost

Ik wacht nu al 8 weken. Heb nog steeds geen geld ontvangen. Iedere week krijg ik te horen eind volgende week. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden ik voel me gewoon opgelicht????

Myrell door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bestelling Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een bestelling geplaatst en heb een goedkeuring ontvangen samen met nieuwwe nummer en contract, een dag later mail ontvangen met bestelling geannuleerd. ik bel en niemand weet waarom het is gea...

Wat de ???? verlengen wordt zo wel erg lang wachten Alleen-lezen Onopgelost

Op 4 okt 2017 betsel ik een iphone 6 en verleng ik mijn abbonementNu 11 dgn later na een aantal keer bellen nog maar weer eens gebeld. Want nog geen telefoon.Krijg een vriendelijke jongen aan de lijn ...

kranky door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement wijzigen is een drama Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist geprobeert om mijn abonnement te wijzigen naar een goedkopere variant. Telefonische bereikbaarheid is zoals vanouds een drama en dus via de chat getracht dit te wijzigen. Ik ben van mijn leven...

ejwelling door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen email meer verzenden vanaf Samsung mobiel Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een Vodafone abonnement en een e-mailaccount bij KPN. Ik kan geen email meer verzenden vanaf mijn Samsung mobiel. Ik krijg de melding: Serverwachtwoord is gewijzigd. Voer nieuw wachtwoord...

Harrie3 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S4 Mini "kan geen vertrouwbare verbinding met de server tot stand brengen" Alleen-lezen Opgelost

Ik zit met het volgende probleem: gisteren is mijn S4 mini in het toilet gevallen. Geprobeerd om alles te drogen, maar helaas: het touchscreen werkt niet meer. Op naar de winkel voor een nieuwe S4 Min...

knienke84 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Besteld of toch stiekem niet...? Alleen-lezen Onopgelost

Zo zovelen van jullie zat ik afgelopen vrijdag om 09.00uur panklaar om de iPhone X te pre-orderen. Na een paar keer proberen kwam ik er doorheen, maar halverwege mijn bestelling ging de site op zwart ...

Rlips66 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Spook-bedragen voor vermeend data-gebruik in Europa Alleen-lezen Onopgelost

Ruim 2 maanden geleden heb ik een probleem bij Vodafone aangemeld over spook-bedragen op mijn rekening voor vermeend data-gebruik in Europa (Frankrijk) en soms zelfs in Nederland. Ik heb een Red Super...

Message+ stopt per 1 augustus 2017 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/wkyffCall+ en Message+ zullen vanaf 1 augustus niet langer beschikbaar zijn, hoewel Android-gebruikers de app wel nog deels kunnen gebruiken. Voor iOS-gebruikers zal de app na 31 jul...

sabinel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen