aryboer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vervangende toestel service

Afgelopen weekend zijn er problemen opgetreden met het lezen van de simkaart in mijn iPhone 5 welke nog geen jaar oud is.Afgelopen maandag is in de vodafone winkel geconstateerd dat het aan de telefoon ligt en is de swap in gang gezet voor dinsdagmiddagGistermiddag kwam een koerier van Dynalogic hier en in het koffertje zat een iphone 4s, ik heb gelijk gemeld dat ik volgens artikel 2 -ARTIKEL 2. BETEKENIS VTS

De Vodafone Vervangend Toestel Service is de dienst waarbij aan u een leenbox (incl. mobiele telefoon/tablet en bijhorende accessoires) in bruikleen wordt gegeven, als u uw mobiele toestel (telefoon of tablet) als gevolg van een reparatie niet kunt gebruiken. De levering van de leenbox wordt uitgevoerd door de VTS Serviceverlener, dit is een medewerker van het bedrijf dat Vodafone hiervoor heeft ingehuurd. U KRIJGT EEN TOESTEL MET GELIJKWAARDIGE FUNCTIES EN SPECIFICATIES. Dit betekent dat u een gelijkwaardig leentoestel ontvangt op basis van operating system en hetzelfde formaat simkaart (al dan niet met simkaart converter). - recht heb op een vervangend toestel met dezelfde specificaties. de specs van de iphone 4s zijn beduidend minder en ik heb daarna gemeld dat ik het hier niet mee eens was echter zonder resultaat (ik werd van het kastje naar de muur gestuurd) ten tweede had de koerier geen simkaart aanpassing voor de iphone in zijn bezit dus kon verder niets doen!!!!vervolg : nieuwe afspraak moeten maken voor vanochtend…... vanochtend wederom koerier geweest met iphone 4s zonder aanpassing voor simkaart, dus weer een nieuwe afspraak moeten maken nu weer vanmiddagslechte service!!!!
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @aryboer ,

Ik begrijp dat je het niet er mee eens bent. Als er op dat moment niet hetzelfde toestel kan worden geleverd houdt dit in dat er en alternatief wordt gezocht. Of dat je nog en tijd kunt wachten... Dat natuurlijk niemand wilt dus liever en toestel dan geen ;).

Met gelijkwaardig wordt niet gelijk vermeld dat dit ook haalbaar is, er wordt gezorgd voor en goed bruikbaar en op dit moment waardig toestel. Als je ook goed kijkt zie je dat hiervoor en speciaal bedrijf wordt ingehuurd die voor deze toestellen zorgt ze liggen dus niet allemaal op het kantoor.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @aryboer

Met gelijkwaardig wordt niet bedoeld dat je precies hetzelfde toestel krijgt. Dat gebeurt alleen als ze dat toestel ook op voorraad hebben. Kun je uitleggen wat je precies niet gelijkwaardig vindt aan een iPhone 4S? Hou er rekening mee dat je dit toestel alleen hebt ter overbrugging dat je eigen telefoon ter reparatie is. Je kunt die 4S gewoon aansluiten op iTunes en eigenlijk bijna alle apps wel erop installeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic