isoldegwen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vervangend toestel

als ik mijn kapotte blackberry wil laten maken, komen de vodafone mensen dan gewoon naar je toe om je telefoon mee te nemen en je een leen blackberry te geven, of krijg ik dan een oude nokia ofzo ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi Isoldegwen,

Inderdaad, welkom op het forum! Leuk dat je je hebt aangemeld om je vraag te stellen! 😄

Wat betreft je toestel, je zult dan inderdaad zelf langs een Vodafone winkel moeten gaan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Je krijgt alleen een vervangend toestel mee als je hiervoor ook een speciale service hebt afgesloten. Deze heet de Vervangend Toestel Service! Op: http://voda.fo/ne/oc6rt vind je hierover meer informatie.

Is je vraag hiermee beantwoord? 😉

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Bekijk in context

4 Reacties 4
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Hoi isoldegwen, Welkom op het forum van Vodafone

Nee die komen niet naar je toe helaas, wat je wel kan doen is naar de dichtbezijnde vodafone winkel te gaan. of je dan een vervangend toestel meekrijg weet ik net niet zo, bij zakelijke gebruikers was dit dacht ik wel
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi Isoldegwen,

Inderdaad, welkom op het forum! Leuk dat je je hebt aangemeld om je vraag te stellen! 😄

Wat betreft je toestel, je zult dan inderdaad zelf langs een Vodafone winkel moeten gaan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Je krijgt alleen een vervangend toestel mee als je hiervoor ook een speciale service hebt afgesloten. Deze heet de Vervangend Toestel Service! Op: http://voda.fo/ne/oc6rt vind je hierover meer informatie.

Is je vraag hiermee beantwoord? 😉

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

kellyoliviera

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn blackberry bold 9900 is een keer naar de maker geweest, en ik kreeg geen vervangend toestel.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
kellyoliviera schreef:
Mijn blackberry bold 9900 is een keer naar de maker geweest, en ik kreeg geen vervangend toestel.
Hoi kellyoliviera, dan heb je waarschijnlijk geen vervangservice afgesloten bij je abonnement of heb je dit wel gedaan ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic