Gerda1979

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlening geannuleerd

had een verlening van abonnement gevraagd is die afgewezen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gerda1979 
Geen idee of deze is afgewezen. Daarvoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Die kunnen het voor je bekijken en je daar dan antwoord op geven. Dit is een klanten helpen klanten community en onderling kunnen we niet zien wat er aan de hand is.

Maar Vodafone kan het wel, neem daarom contact op met de klantenservice (0800-0560). Je kan ze bellen of een chat starten, het is maar wat je zelf er fijn vind om te doen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Gerda1979
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gerda1979 
Geen idee of deze is afgewezen. Daarvoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Die kunnen het voor je bekijken en je daar dan antwoord op geven. Dit is een klanten helpen klanten community en onderling kunnen we niet zien wat er aan de hand is.

Maar Vodafone kan het wel, neem daarom contact op met de klantenservice (0800-0560). Je kan ze bellen of een chat starten, het is maar wat je zelf er fijn vind om te doen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gerda1979 . Welkom hier!

Is er ook aangegeven waarom de verlenging afgewezen is? Ik kan altijd even samen met je verder kijken. Vul hiervoor je gegevens in in je profiel, zodat ik je abonnement erbij kan pakken :-). 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een update voor ons @Gerda1979. Weet je waarom het is afgewezen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic