anoukvangorkom

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verlengen + nieuw toestel

Hi! 

Ik heb een vraagje.. Ik zou graag nu een Iphone 11 Pro - 256 GB willen kopen maar mijn abbonement verloopt pas in december 2020. Is het mogelijk nu de Iphone 11 Pro te kopen - mijn abbonement te verlengen en deze pas vanaf december 2020 in te laten gaan? De Iphone wil ik graag meteen eenmaling betalen zodat ik alleen maandelijks mijn abbonements kosten heb. 

 

Ik hoor het graag, 

Met vriendelijke groet,

Anouk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Weet je wat het vervelende is, daar is nog niet echt informatie over naar buiten gekomen. Nu heeft iCulture wel wat info hier over, maar het is nog erg summier: https://www.iculture.nl/iphone/iphone-12/

Het blijft toch altijd moeilijk maar verwacht van Apple dat de cam elk jaar weer beter en beter is. Dus eigenlijk verwacht ik dat nu ook van de iPhone 12. Maar ja, dat blijft altijd de gok   - Daarom is het wel handig om dit mee te nemen en er over te denken. Want stel dat die beter is, dan sla je jezelf voor de kop als je de 11 hebt genomen?! En nog een maandje of 2 wachten? 

Ja, moeilijk hoor…. Mijn telefoon ging kapot in februari dus ik moest wel een iPhone 11 nemen. Anders had ik toch liever nog even gewacht. Keuzes maken is altijd moeilijk 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @anoukvangorkom 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele ingewikkelde vraag maar het antwoord is best makkelijk en eenvoudig. Ja, je kan je iPhone nu aanschaffen en je abonnement pas in laten gaan in December.

Je zou eventueel je contract kunnen laten verlengen als je abonnement over 4 maanden stopt. Dat zou net kunnen, als je het gaat uitrekenen. Je krijgt dan ook direct je nieuwe toestel en dan gaat je contract in na je huidige contract. Dus als je huidige contract binnen de 4 maanden stopt, dan kan je hier gebruik van maken! Neem contact op met de klantenservice via 0800-0560 en kijk in je My Vodafone voor de exacte datum dat je huidige abonnement afloopt. 

Voor meer info hierover kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml


Zit nu je nu nog net langer dan die 4 maanden, dan kan je Vodafone Next gebruiken. Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel.

Zie voor meer info over Vodafone Next op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Wil je dit alles in werking zetten dan kan je bellen naar 1201 en in het menu kiezen voor bestellingen en dan voor Vodafone Next en dan helpt iemand van Vodafone je verder. 


Het is dus even kijken wanneer je contract nu afloopt en wat jij graag wil doen. Gewoon verlengen en dan met een nieuw toestel is natuurlijk de beste optie. Je krijgt dat toch je toestel al binnen en je gaat pas je nieuwe contract betalen na je huidige contract. 

Maar ik wil toch nog even iets meegeven, een TIP:
Je hebt het over iPhone 11 Pro. Je weet dat er in September, of Oktober, een nieuwe iPhone uit komt, de iPhone 12. Ik wil dit toch even melden omdat het nog kort dag is voor deze nieuwe uit komt en het zou jammer zijn als je dit niet wist en straks een nieuwere iPhone kon kopen. Dus hou dat ook nog even in je achterhoofd 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @anoukvangorkom . Welkom hier!

@Energieboy heeft je al weer een mooie bult informatie gegeven zie ik. Top! 

Je abonnement loopt over 4 maanden af, dus? Dan kan je nu al verlengen! Ik stuur je even een linkje met een mooie extra korting voor als je de verlening met telefoon nu wilt aangaan ^^. 



Laat je even weten of het allemaal gelukt is? 🙂 

 

anoukvangorkom
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Energieboy & @Lycke Vodafone 

 

Thanks voor alle info!  Mijn huidige abbonement verloopt 26 december 2020. 

@Energieboy Ik las inderdaad al dat de Iphone 12 eraan komt. Ik ben gek op foto’s maken dus bij een iphone keuze is de camera erg belangrijk voor mij. Hoe is de camera van de iphone 12/12Pro. Zit daar veel verschil in ten opzichten van de 11 Pro? 

 

Groetjes, Anouk

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Weet je wat het vervelende is, daar is nog niet echt informatie over naar buiten gekomen. Nu heeft iCulture wel wat info hier over, maar het is nog erg summier: https://www.iculture.nl/iphone/iphone-12/

Het blijft toch altijd moeilijk maar verwacht van Apple dat de cam elk jaar weer beter en beter is. Dus eigenlijk verwacht ik dat nu ook van de iPhone 12. Maar ja, dat blijft altijd de gok   - Daarom is het wel handig om dit mee te nemen en er over te denken. Want stel dat die beter is, dan sla je jezelf voor de kop als je de 11 hebt genomen?! En nog een maandje of 2 wachten? 

Ja, moeilijk hoor…. Mijn telefoon ging kapot in februari dus ik moest wel een iPhone 11 nemen. Anders had ik toch liever nog even gewacht. Keuzes maken is altijd moeilijk 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic