had een verlening van abonnement gevraagd is die afgewezen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Gerda1979
Geen idee of deze is afgewezen. Daarvoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Die kunnen het voor je bekijken en je daar dan antwoord op geven. Dit is een klanten helpen klanten community en onderling kunnen we niet zien wat er aan de hand is.
Maar Vodafone kan het wel, neem daarom contact op met de klantenservice (0800-0560). Je kan ze bellen of een chat starten, het is maar wat je zelf er fijn vind om te doen.
1
Hoi @Gerda1979
Geen idee of deze is afgewezen. Daarvoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Die kunnen het voor je bekijken en je daar dan antwoord op geven. Dit is een klanten helpen klanten community en onderling kunnen we niet zien wat er aan de hand is.
Maar Vodafone kan het wel, neem daarom contact op met de klantenservice (0800-0560). Je kan ze bellen of een chat starten, het is maar wat je zelf er fijn vind om te doen.
Hey @Gerda1979 . Welkom hier!
Is er ook aangegeven waarom de verlenging afgewezen is? Ik kan altijd even samen met je verder kijken. Vul hiervoor je gegevens in in je profiel, zodat ik je abonnement erbij kan pakken :-).
Heb je inmiddels een update voor ons @Gerda1979. Weet je waarom het is afgewezen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.