lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
Tjalber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik weet niet hoe dit forum werkt maar ik hoop dat ik antwoord krijg.
Al jaren lang ben ik klant en heb vorige maand mijn abbonnement weer verlengt met een nieuw toestel en zou iets ter waarde van 75 euro als cadeauw krijgen.
Maar hoe krijg ik dat???
Verder vind ik het zeer vreemd dat de zogenaamde speciale aanbieding die ik kreeg als vaste klant gewoon door iedereen is af te sluiten tegen de zelfde voorwaarden.

Hoe zit dat??
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Tjalber ,

Om welk toestel gaat het bij de verlenging? Samsung, HTC, Sony?
Weet dat deze fabrikanten weleens cashback promoties houden.
Tjalber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, Dat is snel.
Het gaat om de Samsung Galery S 5.
ik heb het toestel nog in de dood zitten.
Tjalber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Doos dus geen dood 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai @Tjalber ,

Keek even op www.samsung.com/nl maar ik kom niets te vinden over en €75,- cashback actie, ook in hun archief zie ik dit bedrag niet staan en heb en dubbele controle gedaan (zag wel en wasmachine staan met €75- maar en Galaxy S5 is geen wasmachine ;)). Zou ik mogen weten hoe je deze verlenging hebt gedaan en waar?
Tjalber

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verlenging gewoon gedaan via account Vodafone op 4 maart.
Het was een actie van vodafone had ik begrepen.Ik kan er ook niets meer over terug vinden op hun site.




SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tjalber ,

Kon ook inderdaad niet iets ervan terug vinden. Alleen bij de Galaxy S6 staat dat je en een accessoire-pakket twv €79 cadeau ontvangt bij en pre-order van de Galaxy S6. Alle Vodafone promoties vind je hier.

Over je Galaxy S5 kan ik geen informatie terugvinden, helaas.
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
Ik ben sinds 16-02-2015 telefonsich bezig met het verlengen van mijn abonnement nav actiefolder. Ben reeds 9 jaar klant van Vodafone, maar overweeg over te stappen naar een andere provider. (wil eigenlijk helemaal niet!)
Let op:
8x bevestiging "blij met uw bestelling"dan 8x Uw bestelling is geannuleerd.
4 x handmatig order in laten voeren 4x geen bevestiging ontvangen, geen nieuw abonnement + toestel
5 x sms ontvangen of ik 5 vragen wil beantwoorden over hoe ik geholpen ben....gedaan geen enkele reactie ontvangen!
Klantenservice gebeld, 0900 nummer enz. enz.
Zou teruggebeld worden door:
Aron Hoogstad, Tim, Calista Saris, Michelle Oostrom, Sarah,Nancy en als laatste door ABDEL.
Ook hij vond het schandalig en zou er voor zorgen dat alles goed kwam, neen ik snap het helemaal, dr gaat wel meer fout met bestellingen......
Inmiddels ben ik weer een week verder en nog steeds geen nieuw abon + telefoon.

Graag actie, zoals het een professioneel bedrijf betaamt.

Mvg

Geert



lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb mijn toestel nu binnen.ik heb het via de chat kunnen regelen met Leidy.ik had met haar gechat en binnen 3 dagen had ik het toestel thuis.

Maar heb nog steeds niets gehoord op mijn klachtenformulier.dat is al bijna 3 weken geleden ingevuld.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Stap gewoon tegen het einde van je huidige abonnements-overeenkomst over naar een telecom-provider die op administratief gebied zijn zaken wel op orde heeft. Dan denk ik aan de grootste concurrent van Vodafone. Daarna kun je nog wel een kaartje sturen aan de directeur dat je graag klant had willen blijven bij Vodafone. Maar dat je dankzij HET SYSTEEM van Vodafone bent overgestapt naar ............

Succes!

Netwerker
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat is wel lekker makkelijk om alles op het systeem af te schuiven.ALS HET SYSTEEM geen geld op bankrekening van de directeur stort kan daar dan ook niemand wat aan doen?
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Netwerker Ik begrijp het niet denk ik niet,,ben jij medewerker van vodafone? En jij zegt tegen mij dat ik naar de grootste concurrent moet overstappen? omdat het systeem "leading"is bij Vodafone?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @zeerontevreden ,

@Netwerker is geen Vodafone medewerker en is en forum lid die graag zijn kant ook laat zien met Tips & Tricks.
Ik begrijp je vraag op het forum alleen kan via het forum geen actie worden ondernomen met je probleem, helaas.
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@SamsungExpert


Wie kan me dan wel helpen?

Net een tweet gehad van ^ph van vodafone... denk je er komt beweging bij de club...vraag van PH: is er een case aangemaakt? antwoord: ja stuk of twee... Oh ja deze staan nog open, hoop dat je snel antwoord krijgt! Fijne avond!Vraag aan ^ph: kun je mij hier mee helpen....neen daar kan ik niet tussen gaan zitten....Wat heb ik hier nu aan? Wat is dit voor een ongelofelijke braszooi?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@zeerontevreden,

Als er een case wordt aangemaakt dan gaat hier een tijd overheen. Er moeten namelijk onderzoeken gedaan worden waarom het mis gaat etc.
Echter als u vraagt van goh hoe zit het ermee kan de desbetreffende medewerker niet meer dan kijken in de case om te zien of er al een oplossing is of niet. Als de oplossing er is wordt deze medegedeeld /uitgelegd maar is deze er niet dan blijft alleen nog over dat ze er mee bezig zijn. Ze laten dan een notitie in de case achter dat u gebeld heeft.

Groetjes stevied86
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En toen werd het stil.....
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen stevied86,

Volgens vodafone kun je in My vodafone de aangemaakte case volgen...nou vergeet het maar!
Case(s) inmiddels twee nummers aangemaakt zijn onbekend en reeds op 07-03 aangemaakt, dus word wel tijd voor een antwoord vind je niet?
De ene medewerker kan wel in het systeem iets zien, de andere weer niet, pietje kan wel doorverbinden...klaasje weer niet, goh ja ik kan zien dat u 8x een bestelling heeft geplaatst enz.enz.

Het is zo ongelofelijk vermoeiend, tijdrovend en niet voor te stellen dat ik niet geholpen word...
En ondanks alles wil ik gewoon vodafoneklant blijven, eigenlijk niet voor te stellen.....
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn vragen en verzoeken

Er zijn geen openstaande vragen.Overzicht van vragen en verzoeken Man Boos
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey @zeerontevreden ,

We willen je graag helpen via het forum alleen is dit niet mogelijk, helaas :(.
Ook Moderators kunnen je niet verder helpen ivm met de privégegevens die niet worden uitgewisseld op het forum. Alleen de klantenservice heeft de rechten om met je samen te kijken, lees hier ook waarom.
jadevanboekel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abonnement verloopt 1 juni 2015. Ik had gelezen dat je het abonnement 4 maanden van te voren zou moeten kunnen verlengen, dat zou nu dus zeker moeten kunnen. Maar als ik op nummer verlengen klik komt er te staan dat ik het nummer toch niet kan verlengen. Wat kan ik hieraan doen? Alvast bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic