Goedemiddag,
Ik ben sinds 16-02-2015 telefonsich bezig met het verlengen van mijn abonnement nav actiefolder. Ben reeds 9 jaar klant van Vodafone, maar overweeg over te stappen naar een andere provider. (wil eigenlijk helemaal niet!)
Let op:
8x bevestiging "blij met uw bestelling"dan 8x Uw bestelling is geannuleerd.
4 x handmatig order in laten voeren 4x geen bevestiging ontvangen, geen nieuw abonnement + toestel
5 x sms ontvangen of ik 5 vragen wil beantwoorden over hoe ik geholpen ben....gedaan geen enkele reactie ontvangen!
Klantenservice gebeld, 0900 nummer enz. enz.
Zou teruggebeld worden door:
Aron Hoogstad, Tim, Calista Saris, Michelle Oostrom, Sarah,Nancy en als laatste door ABDEL.
Ook hij vond het schandalig en zou er voor zorgen dat alles goed kwam, neen ik snap het helemaal, dr gaat wel meer fout met bestellingen......
Inmiddels ben ik weer een week verder en nog steeds geen nieuw abon + telefoon.
Graag actie, zoals het een professioneel bedrijf betaamt.
Mvg
Geert