wilista

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging abonnement met nieuw toestel maar dezelfde bundelkeuze

Hallo,

Enige maanden ben ik op zoek naar verlenging van mijn abonnement met daarbij nieuw mobiel. Huidige abonnement past precies bij mij, aangezien ik slechthorend/doof ben.
Het was 100 belminuten, 500 sms, 1 gb data

Nu ben ik noodgedwongen om meer belminuten te nemen, terwijl ik niet meer bel dan half uur per maand. Dit omdat ik niet goed kan bellen, en alleen in uiterste nood doe.

Mijn vraag aan vodafone waarom jullie niet speciaal voor mijn doelgroep een goede abonnement kan samenstellen en niet dat ik meer moet gaan betalen voor diensten die ik nooit zal gebruiken, zoals vele belminuten.

Mochten jullie echt iets betekenen voor onze doelgroep, dan ben ik bereid om jullie te promoten bij doven en slechthorenden.

Eerste reden dat ik voor jullie koos was goede dekking in nederland tov andere netwerkaanbieders.

Graag hoor ik van jullie, jullie reactie en adviezen. En hoop dat jullie echt mij kunnen helpen na maanden zoekwerk.

Met vriendelijke groet,

William Ista
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo William Ista,
Vodafone biedt inderdaad voor alle abonnementen enorm veel belminuten.
En anders wel een tegoed waarmee je onbeperkt mag bellen naar alle Nederlandse nul-zes-nummers en vaste nummers-zonder-bijzonder-tarief.

Maar daar heb jij geen behoefte aan, zoals je schrijft.
Ik denk dat de volgende combinatie in jouw situatie het beste is:
1) Een goedkoop Vodafone Prepaid-kaartje met weinig belminuten per maand. Dit omdat je zelf schrijft dat je nooit meer dan 30 minuten per maand belt.
2) Een alleen-data-abonnement. Dat heet bij Vodafone: Internet voor Tablet en Laptop.
Dan kun je met dat data-abonnement heel veel WhatsApp berichten verzenden en emailen en Facebooken en Twitteren.

Weblink:https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/abonnement/

Daarmee betaal je niet voor een hele berg belminuten per maand die je toch niet verbruikt.
En je buiten-het-tegoed-verbruik aan belminuten, zal bij jou niet voorkomen.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic