Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Registreren MyVodafone lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag een Huawei Ascend G510 prepaid gekocht maar het lukt me niet om te registreren via My VodafoneEr wordt gemeld dat er een sms met tijdelijk wachtwoord zal worden gestuurd maar ik kan gee...

Netwerk Gouda postcode 2801. Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone sinds vorige week is op 2801 julllie aansluiting dramatisch. Ik zie wel gewoon netwerk ook 3g maar mensen kunnen me niet bellen en geen internet verbinding ondanks 3g logo in beeld! Toetsel a...

veschuwer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

zien wie mij gebeld heeft op een specificatie Alleen-lezen Onopgelost

is het mogelijk om terug te zien op een gespecificeerde rekening wie mij gebeld en ge sms't hebben?

Geen 3g verbinding op Samsung galaxy tab 10.1 Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg geen 3g verbinding meer op mijn Samsung galaxy tab 10.1. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Corstiaan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

van web blox naar web sms blox Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een web blox tot 30 januari. Deze is nog niet helemaal leeg wel bijna, maar ik wilde vandaag graag de web+sms blox aansluiten en krijg een sms terug dat, dat niet gaat. Ik weet dat als m...

Maroucha door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

internet met prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een prepaidtelefoon met wifi, nu heb ik afgelopen vrijdag mijn blox gewijzig naar 1g abonnement voor 14,95 per maand. dit is inmiddels afgeschreven van mijn prepaid tegoed, maar zodra ik...

jofien door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen rekeningen zien op mijn acount Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan dus geen rekeningen zien op mijn acount, al een maand lang staat er: Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw.

dakkafex door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blox wil niet activeren Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik kan de hele dag al geen blox activeren. Ik heb al vijf keer gesmst en er gebeurt maar niks. Wat kan ik hier aan doen? Groetjes,Hanna

Amsterdam arena Alleen-lezen Onopgelost

Groots aangekondigd, hypermodern netwerk met een capaciteit die kan meegroeien in de toekomst.Fantastisch nieuws dacht ik zo, afgelopen woensdag gelijk gebruik maken van de mogelijkheden tijdens ons a...

Reflex66 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

internet instellingen vodafone blackberry 9780 Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Sinds vanochtend heb ik geen internet op mijn blackberry. Om dit opnieuw te instaleren, heb ik een sms/mms nodig om te instaleren. Hoe kan ik dit krijgen? Ik zit hele dag zonder internet ...

geen dataverkeer mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb geen mobiel data verkeer in Hoeven (NB) valt in de regio Breda. Alleen hier staat ook een mast van mobiele telefonie/dataverkeer. Vanaf begin van de week heb ik geen data verkeer in deze r...

Htc one batterij extreem snel leeg Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, ik ben zeer tevreden over mijn HTC one en ook over de batterij.Maar sinds kort van het een op het andere moment is de batterij extreem snel leeg, ik praat dan over 10% binnen een half uur...

Blackberry Blox problemen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Een paar dagen geleden heb ik een smsje van jullie gekregen over een actie dat ik een maand gratis kan internetten op mijn blackberry. Daarvoor moest ik "BBGRAT" sturen naar 4000. Giste...

MalukuRMS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tarieven Alleen-lezen Onopgelost

Wat kost het bellen naar bv Oostenrijk ?

mleewes door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetsnelheid Prepaid in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een alles in een gebruikt in het buitenland,belgie.bellen ging goed en sms ook maar ik wilde op internet.Via mijn iphone 4s zelf een netwerk laten zoek en idd proximus werd ik op aangemeld.na d...

jaap11 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Betalingsregeling getroffen maar geen bevestiging ontvangen per post Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Op 7 januari jl. heb ik een betalingsregeling getroffen met Vodafone over een rekening waar ik het absoluut niet mee eens ben, welke zeer oneerlijk is maar waarvan ik simpelweg geen moeite ...

4g op een Mobiel breedband abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

beste, Ik heb een nieuw zakelijk MBB basis abonnement in oktober 2013 afgesloten icm de nieuwe iPAD Air (incl. 4G). Dit abonnement is net afgesloten (toen nog niet bekend) voordat de nieuwe MBB basis ...

lutsen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

alles op reis geactiveerd maar toch beltegoed bijna helemaal op Alleen-lezen Onopgelost

Geachte vodafone,tijdens mijn vakantie in sardinie heb ik de alles in 1 op reis aangezet.de eerste dag ging dit goed echter de tweede dag bleek opeen al mijn beltegoed te zijn verdwenen terwijl ik naa...

b1ke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone 4 toegangscode 3x onjuist ingetoets. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn toestel en simkaart is vergrendeld nadat ik 3x de verkeerde toegangscode heb ingetoetst. Hoe kan ik de simkaart vergrendeling opheffen?Ik heb iphone 4. Volgens men moet ik de PUKcode opnie...

sollypie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5 problemen en klachten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds Februari 2013 een abbonoment bij Vodafone afgesloten met een Iphone 5 16GB. Sinds Augustus werkt mijn telefoon totaal niet meer naar behoren, ik heb contact opgenomen met de Vodafone wink...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen