Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,755Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geheugen van je telefoon volgelopen? Hierbij een aantal tips Alleen-lezen Onopgelost

Het komt wel eens voor, je wil een nieuwe leuke App installeren maar je telefoon geeft aan dat het geheugen vol is. Daarnaast kan het gebeuren dat je zonder duidelijke aanleiding de melding krijgt dat...

Marc door Oud Community Moderator

Tegoed en verbruik Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Vrijdag avond 19-7 had ik nog 125 MB tegoed, vervolg storing vodafone en daarna zaterdag 20-7 ineens 0 MB? En € 17,87 buiten tegoed? Hoe kan dit en waarom kan ik niet zien wat dit buite...

rekening teurgboeken Alleen-lezen Onopgelost

mijn eerste rekening is zojuist afgeboekt, alleen komt dit momenteel heel slecht uit, en zou ik hem liever zondag betalen. kan ik de rekening dan gewoon terugboeken, en zondag betalen, of is dit niet ...

adobe flash player Alleen-lezen Opgelost

hallo mensen even een vraag krijg een melding van adobe dat die niet is geinstaleesd op bepaalde site"swat kan ik er aan doen ,of wat is de oplossing. ken er niet veel van dus graag simpel uitleggen h...

'mijn bestanden' gewist Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist was ik bezig de map 'Mijn Bestanden' met gegevens en foto's/video's van de Samsung S3 over te zetten op een SD-kaart, zodat ik deze SD-kaart in de nieuwe telefoon kan doen.Toen ik de map 'Mijn...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen