esrasheilafay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te laat sms gestuurd dat ik bijna over mijn bundel ben

Hallo,

Ik las op de vodafone site dat er problemen waren met het sturen van de sms met de informatie dat jij bundel nog minder dan 20 % is. Nou heb ik dus even snel gekeken en ik heb op vrijdag 27-06-2014 op de tijdstip 04.32 de sms gehad dat ik nog 20% over heb. Ik ging op fijn factuur kijken (waar 136 euro ipv 55 euro moest betalen omdat ik er vet overheen zit) en zag ik dat ik op 27-06-2014 op de tijdstip 00.05 al over mijn abbonement heen zat en 29.477 al moest betalen. Op de 28e,29e en 30e zat ik er overheen. Die sms is dus veel te laat gestuurd. Hij is zelfs pas gestuurd toen ik er overheen zat. Ik las dan al dat het een probleem was.. maar wat gaat er dan precies gebeuewn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @esrasheilafay

Lees eerst dit topic door van Forum Beheerder Jochen, die namens Vodafone een oplossing biedt voor problemen als de jouwe.

Weblink:http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Vodafone-crediteert-proactief-onterechte-buitenbundelkos...

Al jouw vragen worden door Forum Beheerder Jochen in dat topic duidelijk beantwoord.
Lees zijn topic dus helemaal door.
N.B. pro-actief betekent dat Vodafone uit zichzelf onterechte kosten niet in rekening brengt.
Daar hoef jij geen aktie voor te ondernemen.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @esrasheilafay

Lees eerst dit topic door van Forum Beheerder Jochen, die namens Vodafone een oplossing biedt voor problemen als de jouwe.

Weblink:http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Vodafone-crediteert-proactief-onterechte-buitenbundelkos...

Al jouw vragen worden door Forum Beheerder Jochen in dat topic duidelijk beantwoord.
Lees zijn topic dus helemaal door.
N.B. pro-actief betekent dat Vodafone uit zichzelf onterechte kosten niet in rekening brengt.
Daar hoef jij geen aktie voor te ondernemen.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic