Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Willen jullie aub voor juiste data verschaffing zorgen? Dit is voor mij irritant en vind het buitengewoon slordig geregeld, voor anderen kan het voor enorm veel verwarring zorgen. Ik zag al dat er meerdere topics waren geopend met hetzelfde issue. Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Dit issue komt alleen voor als er al een verlenging aangevraagd is of als er een aanvraag in het systeem staat zoals het afsluiten van een BloX etc. Mocht je willen dat ik met je mee kijk hiervoor, dan hoor ik het graag! Ik zal je dan een privebericht sturen.
Hoi @Gagatha Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard vreemd dat er staat dat je niet kan verlengen terwijl je 120 dagen voor einde van je contract al verlengen kan. Misschien heeft deze tekst te maken met de lening die je hebt van je toestel. Misschien dat je daarom dan niet al eerder kan verlengen omdat je toestel nog niet is voldaan. Zoals jij het schrijft heb ik het nog niet eerder gezien dus ik laat het liever even aan een medewerker over van Vodafone.
Die komen vandaag zeker nog wel langs op de community en dan kunnen die je wel helpen met deze info. Wil het vandaag niet lukken en wil je wel antwoord, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en anders door een chat te starten.
Maar ik denk dat @Steven vandaag nog wel langs komt.
Dit issue komt alleen voor als er al een verlenging aangevraagd is of als er een aanvraag in het systeem staat zoals het afsluiten van een BloX etc. Mocht je willen dat ik met je mee kijk hiervoor, dan hoor ik het graag! Ik zal je dan een privebericht sturen.
Ah, dat kan dus ook nog. Als iemand een BloX open heeft staan dan kan je ook niet eerder stoppen? Of begrijp ik je nu verkeerd? Jullie zullen er samen we uit komen 🙂
Bedankt maar helaas vind ik geen oplossing in deze reacties.
Ik heb namelijk geen aanvragen of orders open staan. Ook is er geen andere afspraak mbt mijn toestelbetaling, deze loopt gewoon samen met mijn contract (toevallig tm vandaag 21-10-2019). Ik ging ervan uit dat mijn maandelijkse abbo bedrag met 30 euro per maand zal worden verminderd, aangezien het toestel dan al is afbetaald.
Helaas kijk ik nu weer in mijn overzicht en staat er nog steeds dat ik niet kan verlengen. Hiernaast wordt in de factuur van november wel gewoon het toestelbedrag berekend, hoewel deze dus na 2 jaar nu afbetaald is… Krijg ik het verschil teruggestort op mijn rekening? Of hoe pakken jullie dat aan?
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...