wilmaven

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen abonnement afgewezen door fout?

Ik kreeg een week geleden bericht dat ik mijn abbonement mocht verlengen. Gelijk de site op gegaan om dit te regelen. Helaas kreeg ik maar geen reactie of bevestiging.

Omdat ik van de week op mijn oude mail adres zat zag ik daar in eens een mailtje.. Afwijzing van mijn verlenging.
Nu dus gaan bellen met wat er aan de hand is, nu blijk ik een oud account te hebben ( 2016 ) en daar nog openstaande rekeningen te hebben staan.

Ik heb in de afgelopen 2 jaar niets gehoord over deze rekeningen, dus wist van niets. Daarbij ben ik van mening alles betaald te hebben en kan ik online nergens inzicht krijgen over deze rekeningen.

Telefonisch werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, ik moest een klachtenformulier invullen. ( waar is die te vinden? Kijk ik scheel of zijn ze heel goed in verstoppen bij vodafone?

Morgen ga ik maar weer verder bellen maar wat een rare manier van comminuceren zeg!
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi wilmaven,

Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid wat betreft de openstaande rekeningen?
Wanneer er aan is geraden om een klachtenformulier in te vullen, kun je dat via de volgende link doen: http://voda.fo/ne/cpahf.
wilmaven
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Als het goed is worden er nu gegevens opgezocht in het oude systeem.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic